• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy Mój Pociąg. Rezultatów: 4349, czas wyszukiwania 14 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pantografy-pod-kontrola-mniej-zmian-w-podrozy-7231

Pantografy pod kontrolą – mniej zmian w podróży

13.07.2022

S.A. Pantografy pociągów pod kontrolą Umieszczony obok toru zespół czujników – zintegrowany system DSAP (Detekcja Stanów Awarii Pantografów), zdiagnozuje w momencie przejazdu pociągu stan urządzeń służących [...] które służą do pobierania prądu z sieci trakcyjnej. To może powodować utrudnienia dla podróżnych pociągów. - Kontrola stanu technicznego pantografów (tzw. odbieraków prądu) w czasie rzeczywistym, nie tylko [...] liczbę usterek sieci spowodowanych ich niewłaściwym stanem. Takie rozwiązanie znacznie usprawni ruch pociągów oraz ograniczy koszty związane z uszkodzeniem sieci trakcyjnej przez zły stan techniczny pantografów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pantografy-pociagow-pod-kontrola-rowniez-w-woj-pomorskim-9928

Pantografy pociągów pod kontrolą również w woj. pomorskim

22.07.2024

(nr 447). W 2023 r. system skontrolował ponad 110 tysięcy pociągów i prawie 146 tysięcy pantografów. Dzięki temu w prawie 7 tysiącach pociągów (6,3% łącznej liczby zeskanowanych składów) zidentyfikowano [...] Rocznie występuje średnio 100 awarii, które powodują opóźnienia pociągów i utrudnienia w ruchu kolejowym. Te problemy wynikają ze złego stanu technicznego pantografów (odbieraków prądu) – urządzeń umi [...] Zadaniem systemu Detekcji Stanów Awaryjnych Pantografów (DSAP) będzie monitorowanie stanu pantografów pociągów kursujących na liniach kolejowych Warszawa Wschodnia – Gdańsk Główny (nr 9) i Zajączkowo Tczewskie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kontrola-pantografow-ogranicza-opoznienia-pociagow-9441

Kontrola pantografów ogranicza opóźnienia pociągów

28.02.2024

Pantografów (DSAP) skontrolował ponad 110 tysięcy pociągów, a na nich prawie 146 tysięcy pantografów. Dzięki jego działaniu w prawie 7 tysiącach pociągów (6,3% łącznej liczby zeskanowanych składów) zide [...] Rocznie średnio 100 awarii, które przyczyniają się do opóźnienia pociągów, powodowane jest przez zły stan techniczny pantografów (tzw. odbieraków prądu) – urządzeń umieszczonych na dachach lokomotyw e [...] nie doszło do uszkodzenia infrastruktury kolejowej lub taboru i nie wystąpiły utrudnienia w ruchu pociągów. Obecnie system działa na linii Warszawa – Katowice (nr 1) oraz linii Warszawa – Grodzisk Mazowiecki

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kontrola-pantografow-ograniczy-opoznienia-pociagow-7939

Kontrola pantografów ograniczy opóźnienia pociągów

27.01.2023

techniczny odbieraków prądu. Uszkodzona siec trakcyjna może powodować utrudnienia dla podróżnych pociągów. – Kontrola stanu technicznego pantografów w czasie rzeczywistym, nie tylko zwiększy niezawodność [...] liczbę usterek sieci spowodowanych ich niewłaściwym stanem. Takie rozwiązanie znacznie usprawni ruch pociągów oraz ograniczy koszty utrzymania oraz liczbę uszkodzeń sieci trakcyjnej spowodowanych złym stanem [...] zespół czujników - system DSAP (Detekcja Stanów Awarii Pantografów) zdiagnozuje w momencie przejazdu pociągu stan pantografu. Urządzenia pomiarowe wraz z oprogramowaniem stworzą trójwymiarowy model pantografu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/setki-pracownikow-i-maszyn-na-torach-pod-kontrola-plk-4280

Setki pracowników i maszyn na torach pod kontrolą PLK

28.06.2019

czujniki oraz sygnaliści, informujący pracowników znajdujących się na i obok toru o zbliżającym się pociągu. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. starają się, by bardzo szeroki zakres prac na torach przebiegał

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wagony-i-lokomotywy-pod-stala-kontrola-3326

Wagony i lokomotywy pod stałą kontrolą

17.03.2017

utrudnienia w kursowaniu pociągów – mówi Marek Olkiewicz, wiceprezes PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. W 2016 r. urządzenia zarejestrowały ponad 2 440 000 przejazdów pociągów. To miliony „prześwietlonych [...] kolejowych szlakach. Urządzenia badające stan taboru są umieszczone w torach. Przy pełnej prędkości pociągu bezkontaktowo wykrywają ewentualne uszkodzenia kół wagonów oraz lokomotyw. Specjalne czujniki po [...] Skład z uszkodzonym wagonem jest szybko lokalizowany i zatrzymywany. Ogranicza to możliwość opóźnień pociągów przez nieprzewidziane zdarzenia z niesprawnym taborem. Eliminuje się także możliwość niszczenia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/po-trzech-latach-zostanie-wznowiony-ruch-na-trasie-miedzy-lowiczem-i-zgierzem-zakonczono-pierwszy-kontrakt-w-ramach-rpo-w-polsce-1418

Po trzech latach zostanie wznowiony ruch na trasie między Łowiczem i Zgierzem – zakończono pierwszy kontrakt w ramach RPO w Polsce

01.09.2011

przywrócenie, na wyremontowanym odcinku linii kolejowej prędkości 90 km/h, co skróci czas przejazdu pociągów na odcinku Łowicz – Łódź Kaliska z ponad dwóch godzin do około jednej godziny. Jest to niezwykle

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/radom-wschodni-nowoczesna-konstrukcja-ze-stali-i-szkla-nad-nowym-peronem-10759

Radom Wschodni – nowoczesna konstrukcja ze stali i szkła nad nowym peronem

27.05.2025

zatrzymywanie się przy peronie pociągów z Warszawy i Dęblina. Podczas opracowywania czerwcowej korekty rozkładu jazdy, przy tak dużym natężeniu ruchu pasażerskiego (również pociągów dalekobieżnych PKP Intercity [...] m. Mieszkańcy dzielnic Dzierzków i Śródmieście będą mieli wygodny dojazd do Warszawy. Najszybszy pociąg Kolei Mazowieckich między Radomiem Wschodnim a Warszawą Zachodnią pojedzie w godzinę. Zakończyliśmy [...] się zatrzymywać przy peronie Radomia Wschodniego. Wspólnie z Kolejami Mazowieckimi ustalono, że pociągi do i z Dęblina nie będą zatrzymywały się na Radomiu Wschodnim. Przy opracowywaniu nowego rocznego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/silna-konkurencja-na-wykonanie-robot-w-ramach-rpo-warmii-i-mazur-1256

Silna konkurencja na wykonanie robót w ramach RPO Warmii i Mazur

13.04.2011

etapu II projektu). uzyskanie czasu przejazdu z Olsztyna do Szyman wynoszącego ok. 49 minut dla pociągów zatrzymujących się na wszystkich przystankach. Poprawa stanu infrastruktury kolejowej linii nr 219

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-koninie-i-kole-windy-ulatwia-pasazerom-obsluge-na-peronach-4046

W Koninie i Kole windy ułatwią pasażerom obsługę na peronach

20.12.2018

o większej mocy. To ważne także dla przewozów cargo i obsługi pociągów towarowych. Przebudowa zakłada dostosowanie trasy do obsługi pociągów o długości nawet 750 m. Pozwoli to na sprawne przewożenie ciężkich [...] konstrukcja kolejnego peronu nr 1. Peron został podwyższony do 76 cm, co ułatwi podróżnym dostęp do pociągów. Modernizacja zakończy się w czerwcu 2019 r. Wówczas długa na 400 m i szeroka na ponad 10 m platforma [...] Budowane jest nowe przejście podziemne, które zwiększy bezpieczeństwo podróżnych i ułatwi dotarcie do pociągów. Montaż windy i pochylni sprawi, że skorzystają z niego także osoby o ograniczonej mobilności. Między

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...51525354555657585960...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 551 do 560 z 4349.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook