Wyniki wyszukiwania
dlatego przywrócenie pierwotnych parametrów technicznych linii - jazdy pociągów pasażerskich z prędkością 120 km/h, zaś pociągów towarowych 100 km/h jest bardzo ważne. Zmiany oznaczają lepszy rozkład i
PRZECZYTAJPo zakończeniu wszystkich prac i pozyskaniu niezbędnych pozwoleń pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 140 km/h (obecnie do 120 km/h), a towarowe do 100 km/h (obecnie do 80 km/h). Skróci się czas
PRZECZYTAJnej do przewozów towarowych, po zakończeniu prac między Dziarnowem i Wapiennem pociągi zwiększą prędkość z 40 do 60 km/h. Składy będą mogły zabrać więcej ładunków, gdyż poprawią się parametry trasy - zwiększy
PRZECZYTAJTowary jadą nowym mostem nad Wieprzem
30.06.2018
przejazdu koleją między stolicami Mazowsza i Lubelszczyzny skróci się do 90 min. Pociągi pojada z prędkością do 160 km/h. Sprawniejsze przejazdy zapewni drugi tor między Otwockiem a Pilawą. W ramach modernizacji
PRZECZYTAJja jednej – zachodniej konstrukcji. Po zakończeniu wszystkich prac pociągi pojada przez most z prędkością 160 km/h. Prace objęły wymianę stalowego przęsła nurtowego. Do demontażu i przesunięcia kratownicy
PRZECZYTAJWygodniej koleją z Iławy do Olsztyna
24.06.2017
Wymiana torów, sieci trakcyjnej i rozjazdów umożliwi zwiększenie prędkości i przepustowości linii. Pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 120 km/h, a towarowe do 100 km/h. Projekt pn. „Zaprojektowanie [...] Obecnie przejazd między tymi miejscowościami trwa niecałe 70 minut, a pociągi pasażerskie jadą z prędkością do 120 km/h. Koszt inwestycji przekroczył 200 mln zł. Do września br. potrwają prace na dalszym [...] Kończy się remont na stacji Naterki. Po zakończeniu wszystkich prac pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 120 km/h, natomiast towarowe do 100 km/h. Koszt obu inwestycji to ponad 50 mln zł. Zakończyły
PRZECZYTAJumożliwią podróżowanie z Warszawy do Gdyni z prędkością 160 km/h, w przy-padku klasycznego pociągu osobowego oraz w wariancie składu z tzw. wychylnym pudłem z prędko-ścią 200 km/h. Dzięki realizacji programu
PRZECZYTAJch, tj. do kursowania pociągów pasażerskich z taborem klasycznym z prędkością maksymalną 160 km/h i pociągów towarowych z prędkością maksymalną 120 km/h. www.pois.gov.pl Projekt ubiega się o finansowanie
PRZECZYTAJlinii kolejowej – na trasę będzie mogło wyjechać więcej pociągów. Linia będzie przygotowana do prędkości 120 km/h, czyli o 40 km/h większej niż obecnie. Po zakończeniu wszystkich prac i uzyskaniu niezbędnych
PRZECZYTAJPolskie Linie Kolejowe S.A. konsekwentnie realizują założenia strategii inwestycyjnej. Do końca tego roku planowane są do ogłoszenia przetargi na łączną kwotę około 16 miliardów złotych. Pierwszy kwar
PRZECZYTAJ