Wyniki wyszukiwania
podziemne, które wyposażymy w windy. – Patrząc na sieć kolejową nie sposób dostrzec istotnego znaczenia ciągu z Poznania do Piły, dlatego widzimy potrzebę budowy drugiego toru na całym brakującym odcinku. Zamierzamy
PRZECZYTAJszykujemy dwa wygodniejsze przystanki w Kolonowskim i Zawadzkim. Trasę obsługuje kilkanaście pociągów w ciągu doby. Prace w obu miejscowościach są na półmetku. Zamontujemy nowe wiaty, które osłonią przed deszczem
PRZECZYTAJkolejowym. Przebudowywane są obiekty inżynieryjne. Stacja cały czas jest dostępna dla podróżnych. W ciągu doby zatrzymuje się na niej ok. 20 pociągów, w tym składy międzynarodowe m.in. do Wiednia, Pragi i
PRZECZYTAJ"Całej sieci linii kolejowych, odczuwającej brak inwestowania w ciągu ostatnich 20 lat, nie da się od razu usprawnić" - mówił Zbigniew Szafrański uzasadniając potrzebę współpracy i zaangażowania samorządu
PRZECZYTAJSystem będzie gotowy w październiku br. Informacje dodatkowe Rośnie poziom bezpieczeństwa na kolei. W ciągu ostatnich 4 lat (od 2011 roku) liczba wypadków na kolei zmniejszyła się o jedną czwartą, a poszkodowanych [...] obszarze prowadzenia ruchu kolejowego. Na poprawę bezpieczeństwa na kolei Grupa PKP przeznaczyła w ciągu ostatnich 4 lat 25 mld zł. Wciąż ponad 70 procent wszystkich zdarzeń powodują nieostrożni piesi p
PRZECZYTAJKolejne wiadukty w okolicach Działdowa
02.08.2011
lokalizacjach: wiadukt kolejowy w ciągu drogi gminnej w miejscowości Mansfeldy, wiadukt kolejowy w ciągu drogi gminnej nr 187032N w miejscowości Narzym, wiadukt kolejowy w ciągu drogi powiatowej nr 1365N w
PRZECZYTAJh: • obejmujących wiadukt drogowy w ciągu tzw. Północnej Obwodnicy Mławy, • wiadukt kolejowy w miejscowości Mławka, • wiadukt kolejowy w miejscowości Mławka w ciągu drogi gminnej nr 188073N, • wiadukt [...] wiadukt drogowy w miejscowości Iłowo Osada w ciągu drogi wojewódzkiej nr 544, • wiadukt drogowy w Działdowie. Zadanie na kwotę 50 584 142,73 PLN brutto w okresie 26 miesięcy zrealizuje firma Mostostal Białystok
PRZECZYTAJ„Październik miesiącem edukacji” jest prowadzony w całej Polsce przez Ambasadorki i Ambasadorów Bezpieczeństwa – pracowników PKP Polskich Linii Kolejowych S.A we współpracy ze Strażą Ochrony Kolei. Ce
PRZECZYTAJjazdę oraz ogranicza hałas. W pracach uczestniczył specjalny pociąg PUN – P 93-01-UMP. „Kombajn” w ciągu doby może wymienić podkłady nawet na długości kilku kilometrów. Prace postępują na całej linii. Wykonawca
PRZECZYTAJinwestycji, czasy przejazdu koleją będą nadal skracane. To efekt zintensyfikowania prac, na które tylko w ciągu 3 ostatnich lat, PLK przeznaczyła 16 mld zł, modernizując blisko 4000 km torów. PLK informuje, że
PRZECZYTAJ