Wyniki wyszukiwania
i Wolsztyn. Podróżni łatwiej wsiadają do pociągów z przebudowanych peronów w Wolsztynie (perony 2 i 3 – peron nr 1 został przebudowany wcześniej) oraz Grodzisku Wielkopolskim (peron nr 2). Oczekiwany komfort
PRZECZYTAJzakończył już zasadnicze prace przy pierwszym torze. Przystanek będzie miał dwa perony o szerokości 3,5 m z wyznaczonym pasem bezpieczeństwa. Wysokość obiektu ułatwi podróżnym wygodne wsiadanie i wysiadanie
PRZECZYTAJjednotorowej linii kolejowej Łódź Widzew - Zgierz. Z projektu RPO woj. łódzkiego o wartości 49,3 mln zł PLK wybudowały 3 nowe przystanki: Łódź Warszawska i Łódź Radogoszcz Wschód na linii Łódź Widzew - Zgierz
PRZECZYTAJze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 w kwocie 143,3 mln zł. Projekt pn. Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych na linii kolejowej nr 16 na odcinku
PRZECZYTAJw kolejowych na terenie województwa łódzkiego – z mijanką w rejonie przystanku Łódź Marysin” to 49,3 mln zł netto. Zadanie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Op
PRZECZYTAJ2021 roku. Przygotuje je firma BBF Sp. z o.o. Wartość zadania finansowanego z budżetu PLK to ponad 3 mln zł. Budowa planowana jest przy wykorzystaniu środków z instrumentu finansowego CEF „Łącząc Europę”
PRZECZYTAJliczby pasażerów węzeł kolejowy w Polsce. W 2022 roku obsłużył 22 miliony podróżnych, rok później prawie 3 miliony więcej. Ta tendencja wskazuje, że już wkrótce przez poznański dworzec będzie się przewijać ponad
PRZECZYTAJnaprowadzających, pochylni lub wind. Na linii kolejowej nr 406 zakończono prace przy budowie torów nr 1, 3 i 5 na stacji Szczecin Skolwin. Prace torowe postępują na odcinku Szczecin Niebuszewo – Szczecin Gocław
PRZECZYTAJpoprawiłoby dostęp do kolei w tej dynamicznie rozwijającej się części miasta. Wymiana torów na ponad 3-kilometrowym odcinku oraz zamontowanie sieci trakcyjnej umożliwiłoby całoroczny ruch pociągów SKM między
PRZECZYTAJ274 do obsługi przewozów pasażerskich we WrOF poprzez budowę przystanku kolejowego Mokronos Górny” to 3 485 652 zł netto. Inwestycja jest finansowana w oparciu o fundusze RPO woj. dolnośląskiego, w ramach
PRZECZYTAJ