• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 5h. Rezultatów: 732, czas wyszukiwania 16 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-przystanek-dla-aglomeracji-lodzkiej-gotowy-2045

Nowy przystanek dla aglomeracji łódzkiej gotowy!

16.10.2013

przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. na terenie aglomeracji łódzkiej, o łącznej wartości ponad 1,5 miliarda złotych. Pierwszym zadaniem, które pozwoliło na usprawnienie dojazdów koleją do Łodzi była [...] przejazdy kolejowo-drogowe. Wykonanie tych robót pozwoliło na przywrócenie na tym odcinku prędkości 90 km/h. Rozszerzeniem budowy ŁKA jest rewitalizacja linii kolejowej Łódź Widzew – Zgierz. Inwestycja obejmie [...] Widzewa do stacji Zgierz wyniesie około 15 minut, a maksymalna prędkość pociągów wzrośnie do 100 km/h. Podróżni będą mogli ponownie korzystać z trzech przebudowanych przystanków: Łódź Stoki, Łódź Marysin

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/polaczenie-kolejowe-aglomeracji-gornoslaskiej-z-lotniskiem-w-pyrzowicach-743

Połączenie kolejowe aglomeracji górnośląskiej z lotniskiem w Pyrzowicach

06.04.2010

projektowej dla tego zadania jest konsorcjum firm w składzie PÖYRY Infra GmbH, PÖYRY Infra sp. z o. o. i DB International GmbH. Punktem wyjścia do opracowania dokumentacji przedprojektowej i projektowej [...] linii kolejowej o długości 20,2 km, dostosowana do prędkości jazdy dla pociągów osobowych do 160 km/h i projektowanym czasem przejazdu ze stacji Katowice do lotniska w Pyrzowicach około 28 minut. Dzięki [...] znych dla niepełnosprawnych podróżnych. Wstępny koszt realizacji inwestycji został oszacowany na 1,5 mld zł. Realizacja zadania przewidziana jest na lata 2010 - 2013, przy czym rozpoczęcie prac budowlanych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepsza-infrastruktura-kolejowa-w-ramach-zintegrowanego-systemu-transportu-zbiorowego-w-aglomeracji-krakowskiej-1244

Lepsza infrastruktura kolejowa w ramach „Zintegrowanego systemu transportu zbiorowego w aglomeracji krakowskiej”

06.04.2011

Modernizacja linii kolejowej na odcinku Kraków Bieżanów – Wieliczka Rynek, liczącym ok. 5,5 km obejmuje swym zakresem nawierzchnie, podtorze, perony, obiekty inżynieryjne (tj. wiadukty, mosty, przepusty) [...] prędkość 70 km/h. Na przedmiotowej linii, z uwagi na zły stan obiektów inżynieryjnych i toru zlokalizowanych jest siedem ograniczeń eksploatacyjnych (trzy odcinki z ograniczeniem prędkości do 20 km/h i cztery [...] cztery odcinki do 30 km/h), w których istnieje zagrożenie zamknięcia toru. Infrastruktura kolejowa zostanie przystosowana do obowiązujących standardów i przepisów w zakresie ochrony środowiska, likwidacji barier

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/od-niedzieli-do-poznania-lub-wolsztyna-z-nowego-przystanku-w-adamowie-8409

Od niedzieli do Poznania lub Wolsztyna z nowego przystanku w Adamowie

09.06.2023

i wymieniono tor. Po uzyskaniu niezbędnych pozwoleń umożliwi to zwiększenie prędkości z 80 km/h do 120 km/h. Bezstykowe łączenia szyn oraz nowe podkłady zmniejszyły hałas, poprawiając komfort podróży. Sprawne [...] końca czerwca przebudowa peronu nr 1 przy budynku dworca w Grodzisku Wielkopolskim i kładki nad ul. 5 Stycznia w Wolsztynie nad linią kolejową. Po uzyskaniu wymaganych pozwoleń udostępnione będą odnowione

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/od-niedzieli-9-czerwca-korekta-rozkladu-jazdy-pociagow-4255

Od niedzieli 9 czerwca korekta rozkładu jazdy pociągów

08.06.2019

ok. 16 min, a z Lubina do Wrocławia ok. 1 h 15 min. Na trasę w ciągu doby wyjadą w sumie 24 pociągi. Na linii dla podróżnych przebudowane zostały perony na 5 stacjach i przystankach. Na Lubelszczyźnie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/85-mln-zl-na-przygotowanie-krakowa-do-modernizacji-linii-kolejowych-3335

85 mln zł na przygotowanie Krakowa do modernizacji linii kolejowych

30.03.2017

nr 95 Kraków Batowice – Nowa Huta. Zapewnią one zwiększenie prędkości do 100 km/h dla pociągów pasażerskich oraz 80 km/h dla pociągów towarowych. Między Krakowem Batowicami a Nową Hutą wymienionych zostanie [...] i konserwację 22 obiektów inżynieryjnych, w tym 8 wiaduktów (min. w Kościelnikach i Podgrabiu) oraz 5 mostów (min. nad Wisłą i Dłubnią). Łącznie na poprawę trasy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przeznaczyły

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/za-85-mln-zl-zmienia-sie-stacja-warszawa-okecie-2938

Za 85 mln zł zmienia się stacja Warszawa Okęcie

20.11.2015

która połączy peron z ulicą. Widać szyby w których zainstalowane będą windy. Wykonawca ułożył już 3,5 km toru oraz 6 rozjazdów. Teraz przystępuje do montażu sieci trakcyjnej. W kolejnych fazach roboty będą [...] dostosowaną dla osób niepełnosprawnych infrastrukturę. Pociągi po nowych torach pojadą z prędkością 160 km/h. Całość prac na tym odcinku zostanie zakończona w drugim kwartale 2017 roku. Liczby projektu Warszawa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/linia-wroclaw-poznan-rusza-modernizacja-za-800-mln-zl-1306

Linia Wrocław – Poznań, rusza modernizacja za 800 mln zł

24.05.2011

Faza I projektu polega na dostosowaniu linii kolejowej do prędkości V=160 km/h wraz z elementami rozwiązań dla prędkości V=200 km/h w części dotyczącej układu geometrycznego torów, przystosowania obiektów [...] Zakres modernizacji odcinka w ramach I fazy obejmuje wprowadzenie prędkości 160 km/h dla pociągów pasażerskich i 120 km/h dla pociągów towarowych, skrócenie od 30 do 60 minut czasu jazdy pociągów w ruchu [...] zakresie kompleksowej przebudowy linii kolejowej na odcinkach: Wrocław Grabiszyn – stacja Skokowa - 36,5 km, stacja Żmigród – granica woj. dolnośląskiego – 13,3 km, a także realizacja robót w ramach uzupełnienia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/80-milionow-zlotych-na-linie-miedzy-lukowem-a-deblinem-9817

80 milionów złotych na linię między Łukowem a Dęblinem

20.06.2024

Dęblinie ma 447,5 m długości i składa się z 5 przęseł. 44 pociągi w ciągu doby przejeżdżają przez obiekt z maks. prędkością 90 km/h. Na czas remontu wprowadziliśmy ograniczenie prędkości do 30 km/h, a ruch prowadzimy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-80-minut-z-wroclawia-do-poznania-ogloszony-przetarg-na-ostatni-odcinek-trasy-2914

W 80 minut z Wrocławia do Poznania. Ogłoszony przetarg na ostatni odcinek trasy

24.10.2015

województwa dolnośląskiego i wielkopolskiego. Pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Podróż najszybszym pociągiem z Wrocławia do Poznania skróci się do 1 godz. i 20 minut. [...] dostosowane do obsługi osób niepełnosprawnych. Zyskają również kierowcy, gdyż PLK wybuduje i odnowi 5 wiaduktów, co dodatkowo zwiększy bezpieczeństwo ruchu drogowego i kolejowego. Przebudowa tego odcinka

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...47484950515253545556...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 511 do 520 z 732.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook