• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 5h. Rezultatów: 733, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lubuskie-przekraczamy-granice-predkosci-do-gubina-10950

Lubuskie: przekraczamy granicę prędkości do Gubina

31.07.2025

dwukrotnie szybciej niż obecnie, nawet do 100 km/h (z miejscowymi ograniczeniami, koniecznymi ze względu na geometrię toru) zamiast obecnych 50-60 km/h. Dzięki temu znacznie skrócimy czas podróży. Do leżącego [...] osób mających trudności z poruszaniem się. Obecnie linią, prowadzącą do niemieckiego Guben, kursuje 5 par pociągów pasażerskich na dobę, zapewniając mieszkańcom zachodniej części województwa lubuskiego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-na-mazury-i-podlasie-dzieki-modernizacji-linii-korsze-elk-3504

Szybciej na Mazury i Podlasie dzięki modernizacji linii Korsze – Ełk

10.10.2017

lepsza obsługa na stacjach i przystankach. M.in. o ok. 1 h 22 min skróci się podróż w relacji Olsztyn – Szczytno – Ełk (z 3 h 33 min do ok. 2 h 11 min). Krótsze będą podróże na trasie Działdowo – Olsztyn [...] Ełk – Korsze (ok. 94 km), dzięki czemu skróci się czas przejazdu o pół godziny z około 2 h 24 min obecnie do 1 h 50 min po modernizacji oraz zdecydowanie poprawi się komunikacja w regionie – m.in. poprzez [...] to 16,11 mln zł netto. Szacunkowy koszt całej inwestycji w Krajowym Programie Kolejowym wynosi 578,5 mln zł. Prace projektowe zaplanowano do 2020 r., natomiast realizacja robót budowlanych planowana jest

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/duzy-przetarg-na-modernizacje-linii-e-59-wroclaw-poznan-969

Duży przetarg na modernizację linii E 59 Wrocław – Poznań

28.09.2010

Faza I projektu polega na dostosowaniu linii kolejowej do prędkości V=160 km/h wraz z elementami rozwiązań dla prędkości V=200 km/h w części dotyczącej układu geometrycznego torów, przystosowania obiektów [...] Zakres modernizacji odcinka w ramach I fazy obejmuje wprowadzenie prędkości 160 km/h dla pociągów pasażerskich i 120 km/h dla pociągów towarowych, skrócenie od 30 do 60 minut czasu jazdy pociągów w ruchu [...] zakresie kompleksowej przebudowy linii kolejowej na odcinkach: Wrocław Grabiszyn – stacja Skokowa - 36,5 km, stacja Żmigród – granica woj. dolnośląskiego – 13,3 km, a także realizacja robót w ramach uzupełnienia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/komisja-europejska-przyznala-dofinansowanie-do-modernizacji-linii-wroclaw-poznan-1006

Komisja Europejska przyznała dofinansowanie do modernizacji linii Wrocław - Poznań

20.10.2010

Faza I projektu polega na dostosowaniu linii kolejowej do prędkości V=160 km/h wraz z elementami rozwiązań dla prędkości V=200 km/h w części dotyczącej układu geometrycznego torów, przystosowania obiektów [...] Zakres modernizacji odcinka w ramach I fazy obejmuje wprowadzenie prędkości 160 km/h dla pociągów pasażerskich i 120 km/h dla pociągów towarowych, skrócenie od 30 do 60 minut czasu jazdy pociągów w ruchu [...] zakresie kompleksowej przebudowy linii kolejowej na odcinkach: Wrocław Grabiszyn – stacja Skokowa - 36,5 km, stacja Żmigród – granica woj. dolnośląskiego – 13,3 km, a także realizację robót w ramach uzupe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepsze-podroze-z-lodzi-do-kutna-ruszaja-prace-miedzy-zgierzem-a-leczyca-4946

Lepsze podróże z Łodzi do Kutna, ruszają prace między Zgierzem a Łęczycą

24.08.2020

mogli szybciej i sprawniej dotrzeć do celu. Pociągi pasażerskie przyspieszą z obecnych 70-90 km/h do 120 km/h. Będzie sprawniejszy przewóz towarów. W Zgierzu, Ozorkowie, Łęczycy i Sierpowie powstaną nowe [...] powstaną na przystanku Zgierz Północ. Wzmocniona zostanie konstrukcja obiektów inżynieryjnych, w tym 5 mostów i 4 wiaduktów, co zwiększy możliwości przewozu towarów. Na wzrost poziomu bezpieczeństwa ruchu [...] nowe wyższe perony na stacjach Ozorków i Łęczyca oraz przystanku Sierpów. Łącznie powstanie wygodnych 5 peronów. Będą wyposażone w nowe wiaty, ławki, gabloty informacyjne, system oznakowania dotykowego oraz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wszczecie-postepowania-kwalifikacyjnego-na-czlonkow-zarzadu-pkp-plk-sa-336

Wszczęcie postępowania kwalifikacyjnego na członków Zarządu PKP PLK S.A.

07.04.2008

kandydata, h) oryginały lub urzędowe odpisy dokumentów o których mowa w pkt. e-g kandydat jest zobowiązany do przedstawienia Radzie Nadzorczej najpóźniej w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej. 5. Zgłoszenia [...] infrastruktury powinien spełniać kryteria: a) wykształcenie wyższe techniczne (kierunkowe), b) co najmniej 5-letni staż pracy, w tym nie mniej niż 3-letnie udokumentowane doświadczenie na stanowisku kierowniczym [...] określone w punkcie 1 lit. c-f oraz następujące: a) wykształcenie wyższe (kierunkowe) b) co najmniej 5-letni staż pracy, w tym nie mniej niż 3-letnie udokumentowane doświadczenie na stanowisku kierowniczym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepsze-polaczenia-z-lodzi-kaliskiej-do-kutna-3936

Lepsze połączenia z Łodzi Kaliskiej do Kutna

01.10.2018

Obecnie pomiędzy Ozorkowem i Łęczycą pociągi jadą 70 km/h. Po zakończeniu prac składy pasażerskie przyspieszą do 120 km/h a towarowe do 100 km/h. Dla podróżnych przewidziane są nowe wyższe perony na stacjach [...] Centrum Sterowania, który usprawni kierowanie ruchem kolejowym. Inwestycja obejmuje ok. 17 km torów, 5 peronów, 2 mosty, 4 przepusty oraz 17 rozjazdów. Wzrost poziomu bezpieczeństwa ruchu kolejowego i drogowego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-110-mln-zl-wzmocni-transport-towarow-magistrala-weglowa-3376

Ponad 110 mln zł wzmocni transport towarów magistralą Węglową

10.05.2017

ie prędkości pociągów towarowych, do 100 km/h, m.in. w stronę portu w Gdyni. Do tej pory na tej trasie funkcjonowały ograniczenia prędkości nawet do 20 km/h. Do 2020 r. PLK planują realizację programu [...] etap modernizacji za ponad 54 mln zł. Zakłada on podwyższenie prędkości pociągów towarowych do 100 km/h. Zaawansowanie prac wynosi 85%. PLK kończą już remontować 29 km odcinek toru. W zakresie zadania jest [...] ch, 2 przejścia, 4 wiadukty oraz most nad Brdą. W ramach inwestycji wymienione zostanie również 24,5 km sieci trakcyjnej. Roboty realizowane są zgodnie z harmonogramem. PLK planują zakończyć je we wrześniu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/15-godziny-krocej-z-katowic-do-poznania-2626

1,5 godziny krócej z Katowic do Poznania

11.09.2014

Kluczbork - Ostrzeszów pozwolą na jazdę pociągów pasażerskich z prędkością 120 km/h, zaś pociągów towarowych 100 km/h. Rewitalizacja linii kolejowej jest częścią większego zadania polegającego na poprawie [...] Strzebiń. Po zakończeniu wszystkich robót czas przejazdu pociągiem na tej trasie skróci się aż o 1,5 godziny - z 6 godzin do około 4 godzin i 30 minut. W ramach modernizacji trasy Kalety – Kluczbork, do [...] Już w przyszłym roku z Kalet przez Lubliniec do Kluczborka pociągi będą jeździć z prędkością 120 km/h, a pasażerowie będą mogli korzystać z unowocześnionych peronów. Wartość projektu wynosi ponad 339 mln

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-w-postepowaniu-przetargowym-na-wylonienie-wykonawcy-zadania-8222modernizacja-linii-kolejowej-nr-367-zbaszynek-8211-gorzow-wlkp8221-714

Otwarcie ofert w postępowaniu przetargowym na wyłonienie wykonawcy zadania „Modernizacja linii kolejowej Nr 367 Zbąszynek – Gorzów Wlkp.”

19.02.2010

Wrocław - Schweerbau GmbH&Co.KG Bauunternehmen Niemcy - LEONHARD WEISS GmbH&Co. KG Oddział we Wrocławiu - NAKAR Renata Kurlit Złocieniec 25 880 860,00 PLN netto, 31 574 649,20 PLN brutto. 5. Przedsiębiorstwo [...] PLN netto, 33 306 000,40 PLN brutto. 6. Konsorcjum: - STRABAG Sp. z o.o. Pruszków - STRABAG Rail GmbH Niemcy - TRAKCE a.s. Republika Czeska - TRAKCE – TOR Sp. z o.o. Cieszyn 21 617 214,74 PLN netto, 26

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...47484950515253545556...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 511 do 520 z 733.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook