• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1186, czas wyszukiwania 14 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nadodrzanka-rozpoczela-sie-modernizacja-na-odcinku-drzensko-kostrzyn-3591

Nadodrzanka: rozpoczęła się modernizacja na odcinku Drzeńsko – Kostrzyn

15.01.2018

Roboty zostaną zakończone w III kwartale 2018 r. a ich efektem będzie podniesienie prędkości z 40 km/h do 120 km/h. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. prowadzą także prace, które poprawią komunikacje w obrębie [...] dostosowane do potrzeb osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Prace obejmują wymianę około 38 km toru. Przebudowana zostanie sieć trakcyjna oraz urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Wymiana rozjazdów [...] Poprawę warunków, szczególnie dla ruchu towarowego, przyniosą prace na 27 obiektach inżynieryjnych, w tym 2 wiaduktach i moście. Dostosowanie ich do większych obciążeń zapewni sprawny przewóz cięższych ładunków

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/faustyna-rozpoczela-drazenie-drugiego-tunelu-na-trasie-lodz-fabryczna-kaliska-zabieniec-7127

Faustyna rozpoczęła drążenie drugiego tunelu na trasie Łódź Fabryczna – Kaliska/Żabieniec

15.06.2022

się przez ścianę podziemnego przystanku. TBM Katarzyna o średnicy ponad 13 metrów drąży dwutorowy 2,7 km tunel od ulicy Stolarskiej do stacji Łódź Fabryczna. Wykonawca kontynuuje też prace na budowie p [...] operacja podłączenia niezbędnych elementów pozwoliła na start maszyny. TBM Faustyna wybuduje jeszcze 2 podziemne nitki tj. tunel od komory przy ul. Żniwnej o długości ok. 760 metrów do komory odgałęźnej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/drugi-tor-miedzy-otwockiem-a-pilawa-4433

Drugi tor między Otwockiem a Pilawą

07.11.2019

powstają dwa nowe tory. Blisko 10 km nowej trasy widać na odcinku od Otwocka do Pogorzeli Warszawskiej. Między Otwockiem a Pilawą będzie łącznie ponad 50 km nowych torów - to 2 tory podstawowe i tory do obsługi [...] prac na linii lubelskiej będzie skrócenie czasów podróży. Zwiększy się prędkości pociągów z 100 km/h do 160 km/h oraz wzrośnie przepustowości linii kolejowej. Pozwoli to przewoźnikom na uruchomienie większej [...] odcinku zakończą się w grudniu 2020 roku. Odcinek Otwock – Pilawa w liczbach: 21 nowych peronów; 50 km nowych torów; Zmodernizowane 3 mosty i 5 wiaduktów; 11 przejazdów kolejowo-drogowych z nowymi urządzeniami;

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-sulejowku-jeden-tunel-pod-torami-juz-otwarty-umowa-na-drugi-podpisana-9047

W Sulejówku jeden tunel pod torami już otwarty, umowa na drugi podpisana

29.11.2023

w ramach Krajowego Programu Odbudowy (KPO) dla inwestycji „Budowa tunelu drogowego w km 21,050 linii kolejowej nr 2 Warszawa Zachodnia – Terespol na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 2284W w mieście Sulejówek” [...] zyskają dodatkowe bezkolizyjne skrzyżowanie w ciągu ul. Przejazd/Krasińskiego, pod linią kolejową nr 2 Warszawa – Terespol. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę z wykonawcą obiektu - ZRK DOM. [...] skrzyżowanie w ciągu ul. Przejazd/Krasińskiego (droga powiatowa nr 2284W) z dwoma torami linii kolejowej nr 2 Warszawa – Terespol. Tylko w woj. mazowieckim skrzyżowania bezkolizyjne, poza Legionowem, powstają także

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/drugi-tor-i-nowy-most-wieksze-mozliwosci-kolei-w-obornikach-wielkopolskich-4287

Drugi tor i nowy most – większe możliwości kolei w Obornikach Wielkopolskich

05.07.2019

Poznań – Piła Planowana inwestycja zakłada budowę drugiego toru wraz z nową siecią trakcyjną na ponad 2km odcinku między posterunkiem odgałęźnym Oborniki Wielkopolskie Most, a stacją Oborniki Wielkopolskie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/drugi-nowy-wiadukt-na-linii-warszawa-gdynia-oddany-do-uzytku-1351

Drugi nowy wiadukt na linii Warszawa – Gdynia oddany do użytku

30.06.2011

infrastruktury kolejowej do prowadzenia ruchu z prędkością 160 km/h dla pociągów osobowych (200 km/h dla pociągów z tzw. wychylnym pudłem) i 120 km/h dla pociągów towarowych oraz wybudowania nowoczesnych obiektów [...] roku. W grudniu 2010 roku ukończono prace torowe na odcinku 28 km między Szymankowem i Pruszczem Gdańskim. Podczas prac, wymieniono prawie 80 km torów i podtorza, wybudowano nową sieć trakcyjną i 16 nowych [...] Budowa wiaduktu trwała od maja 2010 r. i kosztowała ok. 13 mln zł (2,7 mln euro). Jest to obiekt jednoprzęsłowy ze zjazdem łączącym się bezpośrednio z drogą krajową nr 91 i drogą równoległą wybudowaną

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/druga-umowa-na-projekt-modernizacji-linii-radomskiej-1188

Druga umowa na projekt modernizacji linii radomskiej

16.02.2011

100-120 km/h. Jednak z powodu pogarszającego się stanu technicznego wprowadzono na niej liczne ograniczenia prędkości. Linia obsługuje ruch pasażersko-towarowy. Średnia prędkość handlowa wynosi ok. 60km/h. [...] Firma Jacobs Polska Sp. z o.o. wykona to zadanie w ramach projektu POIiŚ 7.1-19.2 „Modernizacja linii kolejowej nr 8, odcinek Warszawa Okęcie – Radom – PRACE PRZYGOTOWAWCZE”, w okresie 12 miesięcy od dnia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/drony-monitoruja-inwestycje-plk-5930

Drony monitorują inwestycje PLK

20.07.2021

maja 2020 do czerwca 2021 r.) PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wykonały obloty dronami na ponad 3,2 tys. km linii kolejowych w całej Polsce. 11 dronów nadzorowało place budów m.in. na stacji Warszawa Zachodnia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-opolu-drony-sluza-inwestycjom-kolejowym-plk-6185

W Opolu drony służą inwestycjom kolejowym PLK

29.09.2021

do czerwca 2021 r. piloci dronów z PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. wykonali obloty na ponad 3,2 tys. km linii w całej Polsce. Sześć zespołów z 11 dronami wyposażonymi w kamery do zdjęć i filmów nadzorowało

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-trzebini-nad-torami-rosnie-wiadukt-drogowy-4157

W Trzebini nad torami rośnie wiadukt drogowy

27.03.2019

inwestycji to w sumie ok. 2 mld zł. Po zakończeniu prac i uzyskaniu odpowiednich certyfikatów pociągi pasażerskie na tej trasie przyspieszą do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Projekt „Modernizacja linii

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...47484950515253545556...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 511 do 520 z 1186.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook