Wyniki wyszukiwania
użytku pasażerów nowy peron, drugi jest budowany. Koniec robót w Leopoldowie przewidziano na drugą połowę 2022.
PRZECZYTAJlinii nr 201 na odcinku Somonino – Gdańsk Osowa. Zakończenie wszystkich robót planowane jest w II połowie 2026 r. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiły przetarg na wybór wykonawcy zadania pn. „Odcinek
PRZECZYTAJprzystępuje do robót na połowie peronu nr 3. Roboty rozpoczną się od demontażu starej części obiektu i zabezpieczenia zabytkowej wiaty, która następnie będzie odrestaurowana. Druga połowa peronu będzie dostępna
PRZECZYTAJ– „Łącząc Europę”. Wartość dofinansowania to 510 mln zł. Zakończenie prac planowane jest na drugą połowę 2022 roku. Inwestycja w liczbach 96 km nowych torów (61 km w Szczecinie i 35 km w Świnoujściu) 285
PRZECZYTAJDATABOUT Sp. z o.o. Zakończenie prac projektowych i rozpoczęcie prac budowlanych planowane jest na połowę 2024 roku. Zakończenie robót na linii kolejowej nr 409, stycznej ze stroną niemiecką, planowane jest
PRZECZYTAJzabezpieczona i poddana renowacji. W kolejnym etapie wykonawca przystąpi do rozbiórki połowy peronu. Z drugiej połowy peronu trzeciego podróżni cały czas mają zapewniony dostęp do pociągów. Zaawansowane
PRZECZYTAJJest już ponad połowa konstrukcji tunelu w Legionowie bezpośrednio pod torami linii Warszawa – Trójmiasto. Betonowa rama powstała pod czterema z pięciu przebiegających w tym miejscu torów. Bezkolizyjna
PRZECZYTAJkomputerowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Prace pomiędzy Ostrołęką a Chorzelami zaplanowano do połowy 2023 roku. Ostatni pociąg na tej linii pojechał w czerwcu 2001 roku. Średnia prędkość na linii wynosiła
PRZECZYTAJWersja filmu z audiodeskrypcją dla osób niewidomych i niedowidzących pod linkiem: https://youtu.be/goXXABp2304
PRZECZYTAJInwestycja o wartości ok. 3,5 mln zł, realizowana jest ze środków własnych PLK . Prace planowane są do połowy listopada 2022 roku. Prowadzone są w sposób umożliwiający nieprzerwany dojazd składów do elektrociepłowni
PRZECZYTAJ