• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy Mój Pociąg. Rezultatów: 4348, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przez-dzialdowo-szybciej-do-warszawy-i-trojmiasta-1765

Przez Działdowo szybciej do Warszawy i Trójmiasta

11.10.2012

ruchu drogowego na wiadukty podwyższa również bezpieczeństwo ruchu kolejowego i umożliwia jazdę pociągów z wyższą prędkością – tłumaczy Maciej Dutkiewicz, rzecznik PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. z

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wybrano-wykonawce-wiaduktu-w-rogowie-na-linii-warszawa-lodz-916

Wybrano wykonawcę wiaduktu w Rogowie, na linii Warszawa – Łódź

15.09.2010

kompleksowej modernizacji na całym odcinku Warszawa Zachodnia - Łódź Fabryczna umożliwi m.in. jazdę pociągów z prędkością 90 km/h na odcinku Warszawa Zachodnia - Warszawa Włochy oraz 140 – 160 km/h na pozostałym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/odbudowa-mostu-na-rzece-poprad-na-linii-kolejowej-nr-96-tarnow-leluchow-815

Odbudowa mostu na rzece Poprad na linii kolejowej nr 96 Tarnów – Leluchów

30.07.2010

Kolejowe S.A. podjęły natychmiastowe działania mające na celu odbudowę mostu i przywrócenie ruchu pociągów, poprzez rozpoczęcie procedury wyboru Wykonawcy robót w trybie negocjacji, zgodnie z ustawą Prawo

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-na-modernizacje-linii-nr-15-804

Otwarcie ofert na modernizację linii nr 15

26.07.2010

kolejowej prędkości konstrukcyjnej V=90km/h, co w konsekwencji spowoduje skrócenie czasu przejazdu pociągów na odcinku Łowicz – Łódź Kaliska z ponad dwóch godzin do około jednej godziny. Zadanie jest wsp

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/informacja-prasowa-138

Informacja prasowa

24.08.2006

technicznej linii do parametrów eksploatacyjnych określonych w umowach AGC i AGTC tj. prędkości pociągów zestawionych z taboru klasycznego w ruchu pasażerskim do 160 km/h a w ruchu towarowym do 120 km/h

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wizyta-przedstawicieli-pl-2012-na-dolnym-slasku-73

Wizyta przedstawicieli PL 2012 na Dolnym Śląsku

31.05.2010

współpracy z lokalnymi władzami poprawi się bezpieczeństwo przebiegających pod wiaduktami dróg. Ruch pociągów na stacji Brzeg od marca br. prowadzi nowa nastawnia wyposażona urządzenia komputerowe. Docelowo

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-umowy-dotyczacej-przygotowania-kadr-do-projektowania-budowy-i-nadzoru-oraz-eksploatacji-kolei-duzych-predkosci-71

Podpisanie umowy dotyczącej przygotowania kadr do projektowania, budowy i nadzoru oraz eksploatacji kolei dużych prędkości

31.05.2010

ch, ekspertów ds. eksploatacyjnych. A na etapie eksploatacji linii: wysokokwalifikowaną obsługę pociągów, systemy obsługi podróżnych, marketing, dyspozyturę i zarządzanie ruchem, utrzymanie infrastruktury

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/aktualnosci/szczegoly/bezpieczny-piatek-27-czerwca-2025-r-10845

Bezpieczny Piątek – 27 czerwca 2025 r.

Operator natychmiast zlokalizuje miejsce zdarzenia, a dyżurny ruchu będzie mógł zatrzymać nadjeżdżający pociąg lub nakazać maszyniście zmniejszenie prędkości. Dzięki szybkiej reakcji możesz uratować życie – swoje

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-parking-przy-stacji-tomaszow-mazowiecki-ulatwi-przesiadki-na-kolej-10952

Nowy parking przy stacji Tomaszów Mazowiecki ułatwi przesiadki na kolej

31.07.2025

Dzięki budowie nowego parkingu podróżni bezpiecznie i wygodnie mogą przesiąść się z samochodów do pociągów. Przy stacji w Tomaszowie Mazowieckim wybudowaliśmy 88 miejsc parkingowych – 4 z nich są przeznaczone

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/224-mln-zlotych-na-dwa-najwieksze-kontrakty-kolejowe-w-ramach-regionalnego-programu-operacyjnego-dla-wojewodztwa-pomorskiego-1465

224 mln złotych na dwa największe kontrakty kolejowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego

10.10.2011

Kościerzyna – Gdańsk Osowa i do 100 km/h na odcinku Gdańsk Osowa – Gdynia, a także skrócenie czasu jazdy pociągów o ok. 20 – 30 minut w zależności od taboru oraz poprawa stanu technicznego infrastruktury, jak również [...] prędkości do 100 km/h (a na odcinku Puck – Władysławowo do 90km/h), a także skrócenie czasu jazdy pociągów o ok. 15 – 25 minut w zależności od zastosowanego taboru oraz poprawa stanu technicznego infrastruktury

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...46474849505152535455...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 501 do 510 z 4348.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook