• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy podróżny. Rezultatów: 1873, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/komfortowa-stacja-w-centrum-gdanska-3277

Komfortowa stacja w centrum Gdańska

19.01.2017

współfinansowane jest ze środków UE. Projekt „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM)”, etap II – Stacja Gdańsk Główny ubiega się o współfinansowanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-portalem-pasazera-nie-tylko-na-ferie-3280

Z Portalem Pasażera nie tylko na ferie

25.01.2017

wdrożeniem opcji wyszukiwarki dedykowanej osobom niedowidzącym, uwzględniającej potrzeby tej grupy podróżnych. Podróżujesz - dodaj do Ulubionych ! W aplikacji Rozkład kolejowy dostępna jest karta Ulubione

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-przystanek-kolejowy-w-gorzowie-wielkopolskim-3284

Nowy przystanek kolejowy w Gorzowie Wielkopolskim

31.01.2017

oświetlenie i system informacji pasażerskiej. Dostęp do peronu ułatwi winda. Nad bezpieczeństwem podróżnych czuwać będzie zainstalowany na peronach i w tunelu dworca system monitoringu. Inwestycja obejmie [...] rozpoczynały bieg pociągi jadące z kierunku Krzyża. W kierunku zachodnim – w stronę Kostrzyna – obsługa podróżnych będzie prowadzona ze stacji Gorzów Wielkopolski. Dla pasażerów kontynuujących podróż pomiędzy nowym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-perony-i-sprawna-podroz-na-odcinku-warszawa-rembertow-wolomin-3285

Nowe perony i sprawna podróż na odcinku Warszawa Rembertów – Wołomin

01.02.2017

nawierzchnię. W połowie roku obiekty będą dostosowane do obsługi osób niepełnosprawnych. Do dyspozycji podróżnych będą oddane podziemne przejścia i windy. Równolegle prowadzone są prace przy budowie trzech skrzyżowań

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-zachodnia-nowa-bardziej-funkcjonalna-i-wygodna-3286

Warszawa Zachodnia – nowa, bardziej funkcjonalna i wygodna

03.02.2017

dworcowa pod peronami, ukształtowana z myślą o wygodzie pasażerów i dostosowaniu do prognozowej liczby podróżnych. 5. Nowa Zachodnia będzie zintegrowanym węzłem przesiadkowym łączącym stację kolejową, przystanki

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sprawniejsza-podroz-przez-podkarpacie-3290

Sprawniejsza podróż przez Podkarpacie

08.02.2017

W II kwartale tego roku rozpocznie się przebudowa 11 obiektów inżynieryjnych, w tym 7 wiaduktów na odcinku Jarosław – Radymno. Ogłoszony jest już przetarg na wykonawcę prac. Wyeliminują one ograniczen

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/komfortowy-przystanek-w-miedzyzdrojach-3300

Komfortowy przystanek w Międzyzdrojach

21.02.2017

osobom niedowidzącym. Przejście jest czytelnie oznakowane i dobrze oświetlone. Nowy standard obsługi podróżnych Międzyzdroje to jeden z wielu przystanków i stacji, na których PLK poprawiły standard obsługi.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pulawy-wkrotce-z-odnowionymi-stacjami-3306

Puławy wkrótce z odnowionymi stacjami

25.02.2017

Za trzy miesiące rozpocznie się modernizacja stacji i dwóch przystanków w Puławach. Kompleksowo przebudowana zostanie stacja Puławy Miasto. Wygodniejsze wsiadanie do pociągów umożliwi wyższy, zadaszon

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/slask-zyskuje-coraz-lepsze-polaczenia-kolejowe-3307

Śląsk zyskuje coraz lepsze połączenia kolejowe

27.02.2017

inżynieryjne, urządzenia sterowania ruchem kolejowym, sieć trakcyjną oraz infrastrukturę do obsługi podróżnych. Dla pasażerów bardziej komfortowe cztery stacje i przystanki Inwestycja obejmie przebudowę peronów [...] elementy małej architektury – wiaty, ławki, gabloty informacyjne. Większy komfort i bezpieczeństwo podróżnym zapewni nowe oświetlenie peronów i dróg dojścia oraz czytelne oznakowanie stacji i przystanków osobowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/coraz-lepsze-podroze-i-transport-ladunkow-na-slasku-3313

Coraz lepsze podróże i transport ładunków na Śląsku

06.03.2017

Dziergowice oraz na przystanku osobowym Tworków efektem planowanych prac będzie lepsza obsługa podróżnych. Wsiadanie do pociągów ułatwią podwyższone perony z nową nawierzchnią. Obiekty będą lepiej oświetlone [...] też dostosowane do potrzeb osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Wygodniejszy dostęp podróżnych do pociągów zapewni odnowiona kładka w Kuźni Raciborskiej. Rozpoczęcie prac planowane jest w czerwcu

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...45464748495051525354...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 491 do 500 z 1873.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook