Wyniki wyszukiwania
na specjalnej barce, drogą wodną – na Martwą Wisłę, gdzie most został ostatecznie złożony. Średnia waga jednego elementu to 28 ton. Niezwykle widowiskowa część operacji – podnoszenie łuków i montaż podparć
PRZECZYTAJtubingów potrzebnych do budowy tuneli ok. 10 ton– waga dużego tubingu 83 tony – waga dużego pierścienia (8 tubingów) ok 6 ton – waga małego tubingu 41 ton – waga małego pierścienia (6 tubingów i „klucz”) 100
PRZECZYTAJzostanie przeniesiona z poziomu -3 przystanku Koziny na poziom -2. Operacja umieszczenia maszyny o wadze 650 ton wymaga podzielenia na mniejsze elementy, które następnie zostaną wyniesione na powierzchnię
PRZECZYTAJna martwej Wiśle już sześciokrotnie zwiększyła możliwości przewozowe. W pierwszym półroczu 2016 r. waga ładunków przewiezionych do portu koleją wzrosła, w porównaniu do pierwszego półrocza 2015 roku, o
PRZECZYTAJmostu kolejowego nad Wisłą. Od listopada zeszłego roku rozebrano 9 stalowych konstrukcji o łącznej wadze prawie 2 tysięcy ton. Do tej operacji wykorzystywano specjalistyczne, ciężkie dźwigi, które na barkach
PRZECZYTAJpoprawy jakości polsko-ukraińskich kolejowych przejść granicznych dała wymierne korzyści i podkreśliła wagę solidarnej postawy wobec zagrożeń wynikających z sytuacji geopolitycznej. Przed nami kontynuacja działań
PRZECZYTAJprzejazd składów. Dwanaście przęseł o wadze 1440 ton, jest skrupulatnie przygotowywane do demontażu i transportu. W ostatni weekend dwa pierwsze, po 120 ton wagi, dźwig ściągnął na brzeg i zostały wywiezione
PRZECZYTAJŻabieniec), po czym zatrzymała się w komorze technologicznej na ul. Skarpowej. Wydobycie z komory TBM o wadze 650 ton wymaga podzielenia go na 11 elementów, które następnie będą pojedynczo umieszczane na wcześniej [...] żurawie o udźwigu 650 ton i 550 ton. W pierwszej kolejności przeniesiony zostanie tzw. płaszcz tarczy o wadze 55 ton. W kolejnych etapach transportowane będą pozostałe części TBM. Po przerzuceniu na drugą stronę
PRZECZYTAJDemontaż drugiego przęsła planowany jest na 25 sierpnia br. W zakres modernizacji mostu wchodzi także kompleksowa wymiana układu torowego i sieci trakcyjnej. Prace na całym obiekcie zakończą się w kwi
PRZECZYTAJLokomotywa o wadze ponad 116 ton sprawdziła nowo wybudowane wiadukty kolejowe nad drogami wojewódzkimi nr 224 i 211 w Kartuzach, na trasie nowego odcinka linii kolejowej nr 214 Somonino – Kartuzy. Na obiektach
PRZECZYTAJ