Wyniki wyszukiwania
możliwość korzystania z bezpiecznego i wygodnego środka lokomocji. Czas przejazdu pociągów będzie stanowił konkurencyjną alternatywę w stosunku do ruchu kołowego odbywającego się m.in. zatłoczoną drogą krajową
PRZECZYTAJregionów. Będący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart 13,2 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki Budżetu Państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni
PRZECZYTAJBędący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart ok. 13,3 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki budżetu państwa i ok. 2 mld zł środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni
PRZECZYTAJBędący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart ok. 13,3 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki budżetu państwa i ok. 2 mld zł środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni
PRZECZYTAJ– powiedział Piotr Malepszak, podsekretarz stanu w Ministerstwie Infrastruktury. - Linia nr 201 stanowić będzie alternatywne połączenie Bydgoszczy z Trójmiastem, istotne dla sprawnego przewozu ładunków
PRZECZYTAJsze podróże po Polsce i Europie GSM-R zapewni nie tylko łączność głosową pomiędzy pracownikami, stanowić będzie „komunikacyjne serce” systemu Europejskiego Systemu Zarządzania Ruchem Kolejowym (ERTMS)
PRZECZYTAJczyli – praktycznie rzecz ujmując – 13 długości boiska piłkarskiego. Mimo że wypadki tego rodzaju stanowią mniej niż 1% wszystkich wypadków komunikacyjnych, to wciąż zbyt dużo. Zawsze bowiem oznacza to ofiary
PRZECZYTAJmodernizacji odcinka Poznań – Czempiń (faza I i II) to około 807 mln zł z czego przeszło 498,6 mln zł stanowią fundusze unijne Kontakt dla mediów: Zbigniew Wolny Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PRZECZYTAJomijanie zamkniętych półrogatek, a nawet przejeżdżanie pod zamykającymi się szlabanami. Drugi problem stanowią osoby poruszające się po torach lub przechodzące przez nie w miejscach niedozwolonych, co jest przyczyną
PRZECZYTAJdo 200 km/h – mówi Remigiusz Paszkiewicz, prezes PKP Polskich Linii Kolejowych. Testy prędkości stanowią jedynie część programu badań, na który składa się sprawdzanie: - współpracy pojazdu z torem kolejowym
PRZECZYTAJ