Wyniki wyszukiwania
naukowo-badawczych i inwestycji związanych z projektem budowy linii kolejowej dla ruchu pasażerskiego z prędkością do 360 km/h. Adresowana jest do środowisk naukowo-badawczych, które uwagą być zainteresowane p
PRZECZYTAJzastosowanie najnowszych rozwiązań technicznych i technologicznych przejazd pociągów pasażerskich z prędkością 160 km/h, a towarowych 120 km/h ograniczenie hałasu i drgań poprawa komfortu oraz standardu po
PRZECZYTAJprzejazdu kolejowego z kategorii D na C oraz likwidacja wprowadzonego ograniczenia prędkości w torach 20 km/h i przywrócenie prędkości rozkładowej 120 km/h. Ewa Symonowicz-Ginter PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PRZECZYTAJprowadzącej z Dolnego Śląska przez województwo lubuskie na Pomorze Zachodnie. Po zakończeniu inwestycji prędkość pociągów kursujących nad Odrą wzrośnie do 120 km/h. Poprawi się przepustowość odcinka „mostowego”
PRZECZYTAJświatło absolutnie zakazuje wjazdu na skrzyżowanie. Zbliżając się do przejazdu należy ograniczyć prędkość i zachować szczególną ostrożność – upewnić się, że nie zbliża się pociąg. Slalomem pod pociąg w
PRZECZYTAJBędzin Łagisza. Efektem prac za 5,5 mln zł będzie zwiększenie poziomu bezpieczeństwa i podniesienie prędkości pociągów do 60 km/h. Przewozy koleją będą bardziej efektywne. Roboty rozpoczęły się na początku
PRZECZYTAJModernizacja linii z Poznania do Szczecina umożliwi zwiększenie prędkości pociągów na trasie do 160 km/h. Po uzyskaniu wymaganych pozwoleń podróż zajmie poniżej 2 godzin. Linia kolejowa zostanie przystosowana
PRZECZYTAJelektryfikacja dotyczyć będzie ok. 48 km linii kolejowej. Do portu lotniczego pociągi będą jeździć z prędkością do 140 km/h. Projekt ma także istotne znaczenie dla sprawnych przewozów towarowych. Pociągi towarowe
PRZECZYTAJWięcej o postępie prac na linii na stronie: https://www.plk-sa.pl/biuro-prasowe/informacje-prasowe/czechowice-dziedzice-rozpoczely-sie-prace-na-stacji-5016/ Wersja filmu z audiodeskrypcją dla osób nie
PRZECZYTAJ