Wyniki wyszukiwania
maksymalnej prędkości pociągów, nacisku osi i skrajni budowli. Wymagane parametry zyskały już w poprzednich latach m.in mosty na linii E 30 Zgorzelec –Wrocław, np. monumentalny most w Bolesławcu na linii
PRZECZYTAJmodernizujemy linie kolejowe, tabor i dworce. Skalę inwestycji wyraźnie widać jeśli spojrzymy na lata poprzednie. Od 2001 do 2011 roku Grupa PKP przeznaczyła na nie 28 mld zł. Tymczasem w latach 2012-2015 zostanie [...] Linie Kolejowe są dobrze przygotowane do absorbcji środków unijnych, skorzystaliśmy z doświadczeń poprzedniej perspektywy. Efektem naszych przygotowań jest Wielka Ofensywa Inwestycji Kolejowych, dzięki której
PRZECZYTAJbrakowało w poprzedniej perspektywie. PLK kontynuuje także dialog z wykonawcami i nie negując dotychczasowych form, stara się go wzmocnić. Dzięki temu, że PLK wyciągnęła wnioski z poprzedniej perspektywy
PRZECZYTAJnie z inwestycji PLK PLK prowadzi stały dialog z wykonawcami. WOIK wykorzystuje doświadczenia poprzedniej perspektywy, w której realizacja zadań w ostatnich latach dzięki wprowadzonym zmianom znacznie
PRZECZYTAJusług PKP Intercity skorzystało blisko 20 mln pasażerów, co oznacza 20% wzrost w stosunku do roku poprzedniego. Spółka zamierza zamknąć rok wynikiem 30 mln przewiezionych osób. Kilkaset kilometrów torów i
PRZECZYTAJfaza przygotowawcza i cały odcinek Kraków - Katowice wkroczył w fazę realizacyjną. Tak jak kilka poprzednich przetargów, także ten będzie realizowany w formule przetargu ograniczonego, promującego doświadczenie
PRZECZYTAJGrupa PKP gotowa do zimy
27.11.2015
owym zostanie pokryte w 3 etapach aż 7000 km sieci trakcyjnej. Jest to ok. 2 razy więcej niż w poprzednim sezonie. Gotowość do dostarczenia lokomotyw elektrycznych i spalinowych deklaruje również PKP Cargo
PRZECZYTAJpracowników punktów InfoDworzec, zlokalizowanych na 10 największych dworcach w kraju. W stosunku do poprzedniego rozkładu jazdy liczba połączeń PKP Intercity wzrosła o 20% (z 302 do 365). Łatwiejsze jest także
PRZECZYTAJdziałań zarządcy i przewoźników kolejowych w sytuacjach awaryjnych na sieci kolejowej w Polsce. Poprzednią autoryzację bezpieczeństwa PLK otrzymała 30.12.2010 r. obowiązuje do 29.12.2015 r. Kontakt dla
PRZECZYTAJmodernizacyjne w najbliższych latach nie są planowane. - Przy porównywalnym poziomie finansowania z poprzednimi latami, wykonaliśmy znacznie więcej prac remontowych, takich jak: wymiany podkładów, naprawy przejazdów
PRZECZYTAJ