• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy nr5. Rezultatów: 917, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przetarg-na-nadzor-nad-wykonaniem-zadania-w-ramach-rpo-warmii-i-mazur-1388

Przetarg na nadzór nad wykonaniem zadania w ramach RPO Warmii i Mazur

03.08.2011

umowy zawartej na wykonanie prac modernizacyjnych w systemie „projektuj – buduj” linii kolejowych nr 219 i 35, 4. Współpracy z Dyrektorem Oddziału Centrum Realizacji Inwestycji i Kierownikiem Kontraktu [...] zajmującymi się m.in. koordynacją działań podmiotów zaangażowanych w zarządzanie i realizację projektu, 5. Zapewnienie sprawnej obsługi prawnej, celem skutecznej realizacji zawartej umowy na roboty w systemie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-zwiekszaja-mozliwosci-przewozow-na-poludniu-mazowsza-4633

PLK zwiększają możliwości przewozów na południu Mazowsza

20.04.2020

Efekty prac zapewnią dobre podróże i zwiększą sprawność w przewozie towarów na linii Radom – Radzice nr 22 . Linia służy m.in. pociągom wożącym ładunki między Radomiem i Tomaszowem Mazowieckim. Poprawi się [...] który potrwa do sierpnia. Wymieniane będą szyny na odcinku pomiędzy stacjami Wieniawa i Przysucha. Na 5 przejazdach kolejowo-drogowych m.in. w Skrzynnie i Skrzyńsku, wymienione zostaną płyty i nawierzchnia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/mazowsze-tunel-pod-torami-polaczyl-teresin-z-paprotnia-10169

Mazowsze: Tunel pod torami połączył Teresin z Paprotnią

23.10.2024

powiatowa nr 3837W) w Paprotni. Inwestycja jest prowadzona przy utrzymaniu ruchu kolejowego. Wykonawca w trakcie budowy zdemontował pojedynczo tory kolejowe (najpierw tor nr 1, potem tor nr 2), pod którymi [...] wynosi około 42 mln zł netto. Finansowe zaangażowanie PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. wynosi ok. 19,5 mln netto i jest planowany w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsze-podroze-z-lublina-do-zamoscia-i-nowe-perony-4396

Szybsze podróże z Lublina do Zamościa i nowe perony

09.10.2019

powstania wiaduktu kolejowego nad dwoma liniami nr 65 i nr 83. Wybrany wariant obejmuje również kompleksową modernizację około kilometrowego odcinka drogi krajowej nr 74. Założono budowę chodników i tras pie [...] wykonalności dla modernizacji ok. 53 km linii od Rejowca do Zawady (nr 69) oraz ok. 12,5 km linii na odcinku Zawada – Zamość Szopinek (nr 72). Wybrany wariant zakłada przebudowę peronów na ośmiu stacjach [...] budowę łącznicy kolejowej w Zawadzie pomiędzy modernizowanymi liniami Rejowiec – Zawada nr 69 oraz Zawada – Zamość nr 72 na odcinku Siedliska – Płoskie. Efektem realizacji projektu będzie krótsza o ok. 20

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-perony-i-odnawiany-most-miedzy-lubartowem-a-parczewem-5350

Nowe perony i odnawiany most między Lubartowem a Parczewem

01.02.2021

zostaną dostosowane do potrzeb osób o ograniczonej możliwości poruszania się. – Postęp prac na linii nr 30 na odcinku Lubartów - Parczew to ważna wiadomość dla mieszkańców północnej Lubelszczyzny. Ich efektem [...] więcej zadowolonych pasażerów i rozwój regionu. Dzięki tej inwestycji oraz kolejnym planowanym na linii nr 30 Ziemia Lubartowska ma szansę stać się ważnym punktem tranzytowym na kolejowej mapie wschodniej Polski [...] Szczegółowe informacje są dostępne na www.portalpasazera.pl Wartość projektu „Rewitalizacja linii kolejowej nr 30 na odcinku Lubartów - Parczew” to 90 mln zł netto. Projekt jest współfinansowany ze środków Regionalnego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przetarg-plk-by-poprawic-podroze-na-linii-warszawa-otwock-4623

Przetarg PLK, by poprawić podróże na linii Warszawa – Otwock

15.04.2020

Kolejowe S.A. ogłosiły przetarg na wykonanie robót budowlanych w ramach projektu POIiŚ 5.1-11.2 pn. „Prace na linii kolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – [...] kolejnym etapie. Zmodernizowane zostaną także tory na linii Warszawa Antoninów – Warszawa Gocławek (nr 506) dedykowane w przyszłości dla ruchu dalekobieżnego. Zapewnienie układu czterech torów między Warszawą [...] przewidziano montaż nowoczesnych urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Inwestycja „Prace na linii kolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap II” odcinek

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-wlodawy-i-lecznej-szybciej-do-lublina-podpisano-umowy-na-projekt-linii-9339

Z Włodawy i Łęcznej szybciej do Lublina – podpisano umowy na projekt linii

01.02.2024

środków Programu Kolej + – łączna wartość projektów w regionie to ok. 3,5 mld zł. Na Lubelszczyźnie do realizacji zakwalifikowano 5 projektów obejmujących utworzenie nowego połączenia kolejowego Lublin – [...] kolejowej Lublin– Łęczna/LW Bogdanka to ok. 736 mln zł netto, z czego dokumentacja projektowa wynosi 9,5 mln zł netto. Dokumentacja projektowa powstanie również dla rewitalizowanej trasy między Chełmem a Włodawą [...] w tym dokumentacja projektowa za ok. 9 mln zł netto obejmuje odnowienie ok. 41 km linii kolejowej nr 81 na odcinku Chełm – Orchówek oraz budowę ok. 10 km jednotorowej niezelektryfikowanej linii kolejowej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-polmetku-rozwieszanie-sieci-trakcyjnej-na-linii-wegliniec-zgorzelec-4312

Na półmetku rozwieszanie sieci trakcyjnej na linii Węgliniec – Zgorzelec

30.07.2019

Całkowita wartość projektu „Elektryfikacji linii kolejowych nr 274, 278 na odcinku Węgliniec – Zgorzelec” wynosi 70 mln zł netto, w tym 59,5 mln zł stanowi dofinansowanie z unijnego instrumentu „Łącząc [...] wywieszana jest sieć trakcyjna. Te prace minęły półmetek. W akcji są specjalne pociągi sieciowe. Ponad 5 m nad ziemią zespoły wykonawcy wywieszają linę nośną i drut jezdny, mocują izolatory. Widać już nowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/osiem-ofert-na-modernizacje-linii-paczyna-lubliniec-1317

Osiem ofert na modernizację linii Paczyna – Lubliniec

31.05.2011

157,57 zł netto) Oferta nr5 złożona przez Konsorcjum: 1. Strabag Sp. z o.o. 2. Strabag Rail GmbH oferowana cena : 29 401 128,06 zł brutto, ( 23 903 356,15 zł netto) Oferta nr 6 złożona przez Konsorcjum: [...] oferty w ramach zadania „Przebudowa infrastruktury kolejowej na linii Nr 152 (Paczyna – Lubliniec) odcinek Krupski Młyn-Lubliniec, tor nr 1, km 27,900 – 40,262” w ramach programu „Udrożnienie podstawowych [...] zadania złożyło ośmiu wykonawców: Oferta nr 1 złożona przez TSS GRADE POLSKA Sp. z o.o. oferowana cena: 27 767 865 00 zł brutto,( 22 575 500,00 zł netto) Oferta nr 2 złożona przez Przedsiębiorstwo Robót

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przygotowania-do-modernizacji-linii-radomskiej-854

Przygotowania do modernizacji linii radomskiej

17.08.2010

„Modernizacja linii kolejowej nr 8, odcinek Warszawa Okęcie – Radom”. realizowane będzie jako dwa projekty : 1. Projekt POIiŚ 7.1-19.1 pn. „Modernizacja linii kolejowej nr 8, odcinek Warszawa Okęcie –Radom” [...] „Modernizacja linii kolejowej nr 8, odcinek Warszawa Okęcie – Radom – PRACE PRZYGOTOWAWCZE”. Obecnie w ramach projektu POIiŚ 7.1-19.1 pn. „Modernizacja linii kolejowej nr 8, odcinek Warszawa Okęcie – Radom” [...] dokumentacji geodezyjnej do celów projektowych niezbędnej do przeprowadzenia modernizacji linii nr 8 (tor nr 1 i 2) na odcinku Warszawa Okęcie – Kielce, łącznie z tymi stacjami”. Produktem umowy będą m.in

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona12345678910...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 41 do 50 z 917.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook