Wyniki wyszukiwania
wsi Szepietowo-Janówka zbudowano wiadukt nad torami i przebudowano układ komunikacyjny w rejonie dawnego przejazdu. Przeprawa wraz z dojazdami ma 1100 m długości. Wiadukt prowadzi nad linią kolejową i
PRZECZYTAJ4, na których koncentruje się odprawa pasażerska. Zamontowane będzie nowe oświetlenie i odnowione dawne posterunki dyżurnych ruchu. Dojścia będą wyposażone w system oznakowania dotykowego (tzw. ścieżki
PRZECZYTAJnowe oświetlenie i nagłośnienie oraz ławki, tablice informacyjne. Odnowione zostaną pomieszczenia dawnych posterunków dyżurnych ruchu (na peronach nr 3 i 4). Wszystkie elementy małej architektury, wraz z
PRZECZYTAJwyposażony w ławki, gabloty na rozkłady jazdy oraz informację wizualną i dźwiękową. W ramach inwestycji dawny peron został przesunięty o 50 metrów w stronę Wisły. Zmieniła się też przestrzeń w sąsiedztwie przystanku
PRZECZYTAJkonstrukcje torów nad przejściem z zachowaniem, historycznej stylistyki obiektu. Budynek dworca uzyskał dawny wygląd po uporządkowaniu zabudowy od strony peronu nr 1. Modernizacja stacji objęła również tory i
PRZECZYTAJaktywnie wspiera prace Komitetu Organizacyjnego Światowych Dni Młodzieży. Spółka udostępni budynek dawnego dworca Kraków Główny na potrzeby centrum informacyjnego dla pielgrzymów.
PRZECZYTAJo wiaduktu na przyległej ul. Starogroblowej. W miejsce starych płyt jest już równa nawierzchnia. Dawne lampy zastąpiły nowe, energooszczędne. Pasażerom służyć będą jasne wiaty oraz tablice informacyjne
PRZECZYTAJHistoria w linie kolejowe wpisana
02.11.2015
Rozwadowem Towarowym a Charzewicami. Obiekt pamiętający jeszcze okres pierwszej wojny światowej odzyskał dawny blask. Pracownicy PLK zadbali, aby ocalała pamiątkowa tabliczka z datą powstania – 17.09.1916. Kontakt
PRZECZYTAJzarządcę infrastruktury od blisko roku, są aktualne i zostaną dotrzymane, ponieważ uwzględniają od dawna zaplanowane inwestycje. Od połowy grudnia 2014 podróż koleją z Warszawy do Gdańska, Wrocławia, Katowic
PRZECZYTAJobecnych urządzeń. Wiceprezes PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. podkreśla potrzebę odbudowania dawnego systemu szkolenia, opartego o szkoły zawodowe i technika kolejowe. Według Pawłowskiego jego zaletą
PRZECZYTAJ