Wyniki wyszukiwania
- Nakło Śląskie linii nr 131 prowadzone są prace projektowe. Budowa jest zaplanowana na lata 2022-2024. Na odcinku Nakło Śląskie - Herby Nowe rozpoczęło się projektowanie, planowane do 2023 r. Na następnych
PRZECZYTAJsystemy oraz testy wszystkich urządzeń. Tunel będzie dostępny dla ruchu pasażerskiego od rozkładu jazdy 2024/2025. Jest to projekt niezwykle skomplikowany, wykonywany pod centrum miasta i w niełatwym terenie
PRZECZYTAJodcinku wynosi 876 mln zł netto (1,077 mld zł brutto) ze środków Krajowego Planu Odbudowy. W kwietniu 2024 r. podpisaliśmy dodatkową umowę na budowę pięciu podstacji trakcyjnych do zasilania powstającej sieci
PRZECZYTAJdrogowych kierowcy przejeżdżają przez tory sprawniej. Zakończenie całości prac planowane jest w styczniu 2024 r. Pociągi pojadą z prędkością do 60 km/h, a po uzyskaniu wymaganych pozwoleń do 80 km/h. Wartość
PRZECZYTAJplanowana jest do końca 2023 roku. Zakończenie prac na stacji w Stargardzie planowane jest do końca 2024 roku. Więcej informacji o inwestycji dostępnych jest na stronie internetowej projektu . Projekt jest
PRZECZYTAJ4 mld zł, zakończenie większości prac zaplanowano do końca 2023 r.; na stacji Łapy i Białystok na 2024 r. Projekt współfinansowany ze środków instrumentu CEF „Łącząc Europę” – (Connecting Europe Facility
PRZECZYTAJna odcinku Wrocław – Jelenia Góra oraz przyległych łącznicach” przewidywane jest obecnie na II kw. 2024 r. Tunel trzciński to ok. 300 m obiekt z połowy XIX wieku. Znajduje się pod wzniesieniem na terenie
PRZECZYTAJ4 mld zł, zakończenie większości prac zaplanowano do końca 2023 r.; na stacji Łapy i Białystok na 2024 r. Projekt współfinansowany ze środków instrumentu CEF „Łącząc Europę” – (Connecting Europe Facility
PRZECZYTAJKonsultacje będą prowadzone w drugiej połowie 2024 r . Na specjalnej stronie internetowej HRJ będzie można zapoznać się z założeniami dla oferty przewozowej w rozkładzie jazdy 2034/2035 , a więc po wybudowaniu
PRZECZYTAJtunelu średnicowego, łączącego Łódź Fabryczną z dworcami Łódź Kaliska i Łódź Żabieniec, planowane na 2024/2025. Po otwarciu tunelu dworzec przestanie być „stacją końcową” i rozpocznie się pełne wykorzystanie
PRZECZYTAJ