Wyniki wyszukiwania
powiatowa ul. Ignacego/Warszawska, Palędzie ul. Poznańska oraz Buk ul. Zakładowa; Gmina Wrocław (2 zadania) lokalizacje: Wrocław ul. Strzegomska oraz ul. Poprzeczna; Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie (1 zadanie)
PRZECZYTAJwyposażonymi w kamery do zdjęć i filmów nadzorowało miejsca prac m.in. na linii E 30 Zgorzelec – Wrocław – Opole – Kraków – Przemyśl, na stacji Warszawa Zachodnia; Warszawa – Białystok, Poznań – Szczecin
PRZECZYTAJzapewniony będzie sprawny przejazd pociągów odcinkiem trasy E30, łączącej m.in. Przemyśl – Kraków – Wrocław – Zgorzelec. Nowy przystanek Kraków Grzegórzki zwiększy dostęp do kolei. Projekt „Prace na linii
PRZECZYTAJprzepustowość wzrośnie za sprawą mijanki w Dobrzykowicach Wrocławskich na trasie Jelcz Miłoszyce – Wrocław Sołtysowice. Dodatkowe miejsca mijania i wyprzedzania się pociągów są efektem inwestycji PLK. Prace
PRZECZYTAJurządzeń i taboru. Przejazd kolejowo-drogowy na ul. Średzkiej we Wrocławiu - skrzyżowanie z linią E 30 Wrocław – Legnica (zabezpieczony rogatkami, sygnalizacją i oznakowaniem), to miejsce, gdzie kierowcy notorycznie
PRZECZYTAJBezpieczniejszą jazdę zapewniają także nowe obiekty w Osoli i Borowie na zmodernizowanej linii E59 Wrocław – Poznań. W trakcie budowy jest wiadukt nad linią Jaworzno Szczakowa – Kraków, w Jaworznie Szczakowej
PRZECZYTAJodcinku. Modernizacja realizowana jest w ramach projektu „Prace na linii kolejowej E59 na odcinku Wrocław - Poznań, etap IV, odcinek granica województwa dolnośląskiego – Czempiń”, współfinansowanego przez
PRZECZYTAJ/wraz ze zwiększonym zakresem przeprowadzonych robót/ wyniósł prawie 27 mln zł netto. Krótka podróż Wrocław – Jelenia Góra Najkrótszy czas przejazdu ze stolicy Dolnego Śląska do Jeleniej Góry wynosi obecnie
PRZECZYTAJusprawnią komunikację kolejową w regionie. Wspólnie ze zmodernizowanymi odcinkami, m.in. Opole – Wrocław, Opole – Strzelce Opolskie, Opole – Częstochowa, zapewnią lepsze podróże w obrębie województwa i
PRZECZYTAJplanowanych postępowań są m.in. przetarg na linię Warszawa – Lublin (wartość prac – 3,5 mld zł), Wrocław – Poznań (1,5 mld zł), Warszawa – Poznań (2,6 mld zł), czy prace na linii obwodowej w Warszawie (260
PRZECZYTAJ