Wyniki wyszukiwania
masywnymi filarami o szerokości od 1,90 m do 6,90 m i wysokości do 30 m. Największą rozpiętość mają 3 przęsła nurtowe po 22,20 m; Informacje dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie
PRZECZYTAJu prac wyniesie ok. 1 godziny i 20 minut, natomiast przejazd z Krakowa do Przemyśla nie przekroczy 3 godzin. Koszt zadań poprawiających stan infrastruktury w latach 2010-2013, to ponad 200 mln zł (netto)
PRZECZYTAJW śnieżną wiosnę tory przejezdne
04.04.2013
Sytuacja na szlakach i stacjach jest na bieżąco monitorowana. W pogotowiu pozostają zespoły pogotowia technicznego, których zadaniem jest szybkie usuwanie usterek. Służby dyspozytorskie Polskich Linii
PRZECZYTAJTrójmiasto na właściwym torze
07.02.2014
minut. Zakładany czas przejazdu najszybszych pociągów w relacji Warszawa – Gdańsk Główny to mniej niż 3 godziny. Łączny całkowity koszt realizacji projektu obejmujący LCS Gdańsk i LCS Gdynia to 1 mld 166
PRZECZYTAJpołączenia przez Częstochowę i Opole. Podróż miedzy tymi dwoma miastami w Polsce potrwa jedynie około 3 godzin i 30 minut. Rewitalizacja odcinka Częstochowa – Fosowskie umożliwi również uruchomienie bezp
PRZECZYTAJRekordowe inwestycje PLK
20.02.2014
W 2013 r. PKP Polskie Linie Kolejowe przeznaczyły na modernizację infrastruktury kolejowej prawie 5,3 mld zł. Rekordowy okazał się grudzień ubiegłego roku, w którym po raz pierwszy przekroczona została
PRZECZYTAJMarcowa korekta rozkładu jazdy
24.02.2014
będą wspierać mobilni informatorzy. W tym roku modernizacją, bądź rewitalizacją, objętych będzie około 3 000 km torów i dziesiątki obiektów inżynieryjnych. W wielu miejscach ruch pociągów prowadzony jest po
PRZECZYTAJprzesłania na adresy podane w Informacji o zamiarze przeprowadzenia dialogu technicznego w terminie do 3 marca, do g. 12:00 . Po analizie wniosków przez PLK, do wybranych uczestników wysłane zostaną Zaproszenia
PRZECZYTAJPoznań – Czempiń, trwają prace na torach
17.02.2014
skrzyżowań kolejowo - drogowych. W miejscu 12 będzie zmieniona organizacja ruchu - wybudowane zostaną 3 wiadukty kolejowe oraz 1 drogowy i drogi dojazdowe. W ramach inwestycji planowana jest także budowa
PRZECZYTAJjest wręcz rekordowa i obejmuje całą Polskę. Modernizacją, bądź rewitalizacją, objętych będzie około 3 000 km torów i dziesiątki obiektów inżynieryjnych. Celem prowadzonych prac jest skrócenie czasu przejazdów
PRZECZYTAJ