Wyniki wyszukiwania
towarowe – 120 km/h. Łączna długość modernizowanych odcinków wynosi 138,7 km. Projekt modernizacji zakłada również przebudowę układów torów na 16 stacjach. Wszystkie przystanki na tej trasie zostaną przebudowane
PRZECZYTAJPaweł Sługocki, Zastępca Dyrektora Departamentu Gospodarki i Infrastruktury – Bogdan Mucha, Dyrektor Zakładu Linii Kolejowych PKP PLK S.A. w Zielonej Górze – Mariusz Nowakowski, Dyrektor Działu Kolejowego Jacobs
PRZECZYTAJInteraktywna akcja rozpoczyna się już 13 maja. Wtedy właśnie rusza zakładka na profilu Facebook miasta stołecznego Warszawy ( facebook.com/warszawa ), dzięki której użytkownicy portalu wezmą udział w
PRZECZYTAJo. Prace modernizacje powinny być zakończone w listopadzie 2011 r. Podczas realizacji kontraktu zakłada się 1 miesiąc prac przy zamknięciu całodobowym torów nr 3 i 4 linii 448 dla prowadzenia ruchu pociągów
PRZECZYTAJWojciech Balczun – Prezes Zarządu PKP Cargo S.A. 2. Edward Jacek Kwarciak – Prezes Zarządu Krakowskie Zakłady Automatyki S.A. 3. Tomasz Sweklej – Prezes Zarządu TORPOL Sp. z o.o. 4. Tomasz Szuba – Prezes Zarządu
PRZECZYTAJNumery podane „w razie awarii” to numery do informowania dyspozytora kolei na terenie konkretnego zakładu linii kolejowych o usterce urządzeń, uszkodzeniu oznakowania na przejeździe kolejowo-drogowym, jeśli
PRZECZYTAJobszarze stacji Steknica oraz budowę łącznicy do linii nr 229 w kierunku Łeby. Wariant opcjonalny zakłada modernizację linii kolejowej nr 230 na odcinku Wejherowo – Garczegorze, linii nr 229 na odcinku Lębork
PRZECZYTAJSteknica. Po ponad 30 latach zapewni to dostęp mieszkańców tej części Pomorza do kolei. Inwestycja zakłada również modernizację linii nr 229 na odcinku Lębork – Łeba, gdzie obecnie ruch pociągów pasażerskich
PRZECZYTAJobiektów infrastruktury usługowej ZAŁĄCZNIK 1.1. UCHYLONY 1.2. Dane kontaktowe do sekcji eksploatacji zakładów linii kolejowych PLK udzielających informacji w zakresie udostępniania OIU Stacja rozrządowa, OIU
PRZECZYTAJUmowa podpisana przez PLK SA z EBI zakłada udzielenie kredytu w wysokości do 450 mln € (przeszło 1,9 mld zł) na modernizację linii kolejowej nr 8, na odcinku Skarżysko-Kamienna – Kielce Główne – Kozłów
PRZECZYTAJ