Wyniki wyszukiwania
oraz Przedsiębiorstwo Dróg i Mostów Sp. z o.o. to ponad 1,75 mld złotych brutto. Modernizacja jest prowadzona w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II Lot B- odcinek Łódź Widzew
PRZECZYTAJperony oraz nowe części przejść podziemnych w Siedlcach i Międzyrzecu Podlaskim. Prace budowlane prowadzone są bez wstrzymywania ruchu pociągów, dlatego roboty wykonywane są etapami na kolejnych odcinkach
PRZECZYTAJefekty odnowionej linii z Częstochowy do Koluszek. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. na terenie Śląska prowadzą również inne inwestycje, które usprawniają ruch pociągów i przynoszą korzyści pasażerom. W Gliwicach
PRZECZYTAJstacji Łódź Widzew będą trzy nowe perony nakryte rozległą wiatą oraz dziesięć torów. Na perony ma prowadzić przejście podziemne, które zostanie dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz opiekunów
PRZECZYTAJnowej kładki dla pieszych. Unijna modernizacja za pół miliarda złotych Modernizacja trzech stacji prowadzona przez PLK uzupełnia prace, które wykonano na trasie Siedlce – Terespol. Przebudowano wówczas tory
PRZECZYTAJmiesiącach letnich. Od 2009 roku kampania jest całoroczna. Kampania w innych krajach. Ponad 50 krajów prowadzi działania propagujące zachowanie bezpieczeństwa na przejazdach kolejowo-drogowych m.in. w ramach
PRZECZYTAJdworca Łódź Fabryczna; -Wzmocnienie konstrukcji części podziemnej dworca Łódź Fabryczna w ramach prowadzonego przez PKP PLK S.A. jako udział w realizacji inwestycji w ramach Projektu POIiŚ 7.1-24.2: „Modernizacja
PRZECZYTAJkrajami Europy Północnej a krajami Europy Południowej; - poprawa ochrony środowiska w obszarze prowadzonych robót budowlanych; - zmniejszenie zagrożenia oddziaływania ładunków niebezpiecznych na środowisko;
PRZECZYTAJzwierząt. Linia kolejowa Wrocław – Poznań jest linią dwutorową, zelektryfikowaną, o długości 162 km. Prowadzony jest na niej ruch pasażersko-towarowy. Postępująca degradacja infrastruktury kolejowej spowodowała
PRZECZYTAJprzeznaczone są dla ruchu pasażerskiego o długości pociągów 400 m z prędkością 160 km/h oraz dla prowadzenia pociągów towarowych o długości 750 m i ciężarze 3200 t z prędkością 120 km/h. Postępowanie przetargowe
PRZECZYTAJ