• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 20ć. Rezultatów: 1624, czas wyszukiwania 13 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-sa-przygotuja-przejazdy-z-gostynia-do-kakolewa-jest-umowa-z-kolej-plus-9041

PLK S.A. przygotują przejazdy z Gostynia do Kąkolewa – jest umowa z Kolej Plus

28.11.2023

Gostynia i okolicznych miejscowości zapewni rewitalizacja trasy, która od 2011 r. wykorzystywana jest wyłącznie w ruchu towarowym. Na ponad 20 km odcinku przewidywane są roboty obejmujące m.in. nawierzchnię torową

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przebudowa-stacji-gizycko-ulatwi-podroze-koleja-8259

Przebudowa stacji Giżycko ułatwi podróże koleją

02.05.2023

projektu, na trasie z Giżycka do Korsz, będzie realizowany w ramach perspektywy finansowej w latach 2021-2027. Po zakończeniu wszystkich prac, podróż z Olsztyna do Ełku przez Korsze i Giżycko skróci się

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniej-z-krakowa-pod-giewont-3361

Wygodniej z Krakowa pod Giewont

20.04.2017

projektuj i buduj) na prace na odcinku Chabówka – Zakopane jeszcze w 2017 r. Prace powinny się zakończyć w 2021 r. Finansowane są ze środków budżetowych. Inwestycja na odcinku Chabówka – Zakopane (linia nr 99)

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/miasto-gdynia-ograniczy-podroze-koleja-5399

Miasto Gdynia ograniczy podróże koleją

16.02.2021

linii. Modernizacja obejmie około 180 km linii kolejowej. Realizacja zadania, zaplanowana na lata 2021-2025, usprawni połączenia pasażerskie Kaszub z Trójmiastem i Bydgoszczą. Podróżni zyskają lepszy dostęp

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ustalenia-w-sprawie-przebudowy-wezla-karwiny-w-gdyni-5918

Ustalenia w sprawie przebudowy Węzła Karwiny w Gdyni

14.07.2021

cję linii. Projekt obejmie około 210 km linii kolejowych. Realizacja zadania, zaplanowana na lata 2021-2027, usprawni połączenia pasażerskie Kaszub z Trójmiastem i Bydgoszczą. Podróżni zyskają lepszy dostęp

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-wiadukty-usprawnia-przewoz-ladunkow-do-portu-w-gdyni-8002

Nowe wiadukty usprawnią przewóz ładunków do portu w Gdyni

16.02.2023

Pociągi z ładunkami do portu Gdynia jeżdżą już jednym torem nowego, 600-metrowego wiaduktu w obrębie stacji Gdynia Port. Zabudowywany jest sąsiedni, drugi tor. Na wiadukcie położone zostaną cztery tor

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rewitalizujemy-i-modernizujemy-odcinek-koscierzyna-gdynia-1322

Rewitalizujemy i modernizujemy odcinek Kościerzyna-Gdynia.

03.06.2011

urządzeń samoczynnej sygnalizacji przejazdowej i 1 telewizji przemysłowej, a także naprawa nawierzchni na 20 przejazdach); przebudowa istniejących peronów i urządzeń do obsługi podróżnych na 15 stacjach i pr [...] km/h na odcinku dwutorowym Gdańsk Osowa – Gdynia Główna, a także skrócenie czasu jazdy pociągów o ok. 20–30 minut w zależności od taboru. Nastąpi poprawa stanu technicznego infrastruktury, zwiększenie be [...] Gdańsku, ul. Dyrekcyjna 2-4, Centrum Realizacji Inwestycji w Warszawie Oddział w Gdańsku, w dniu 11-07-2011r. o godzinie 10:30. Jedynym kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie cena. Informacje dla

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rozspiewana-gdynia-1295

Rozśpiewana Gdynia!

19.05.2011

Maria Targońska, Karolina Trochowska Zdobywcy pierwszych miejsc będą reprezentować Gdynię 5 czerwca 2011 r. na ogólnopolskim finale ww. konkursu. Wszystkim uczestnikom dziękujemy za przybycie, a za zwycięzców

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-umowy-na-nadzor-nad-rewitalizacja-i-modernizacja-odcinka-koscierzyna-gdynia-1561

Podpisanie umowy na nadzór nad rewitalizacją i modernizacją odcinka Kościerzyna – Gdynia

26.01.2012

Usługa obejmuje nadzór, administrowanie i koordynację kontraktu, jaki będzie zawarty przez zamawiającego z wykonawcą na opracowanie dokumentacji i realizację robót w systemie „projektuj – buduj". Wart

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-na-trasie-z-gdyni-do-koscierzyny-2507

Szybciej na trasie z Gdyni do Kościerzyny

07.07.2014

korytarza kolejowego” pociągi mogą jeździć z maksymalną prędkością 120 km/h, co skraca czas jazdy o ok. 20 minut. Poza poprawą stanu technicznego linii i zwiększeniem poziomu bezpieczeństwa, przeprowadzone

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...43444546474849505152...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 471 do 480 z 1624.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook