Wyniki wyszukiwania
Zespół prasowy Kontakt dla mediów: tel: (22) 473 30 02 e mail: rzecznik@plk-sa.pl Rzecznik Prasowy PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Rusłana Krzemińska ul. Targowa 74 03-734 Warszawa tel. (22) 473 30 02
PRZECZYTAJła firma Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Sp. z o.o. Informacje dla mediów Robert Kuczyński PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji e-mail: ir.rzecznik@plk-sa.pl Zadanie jest
PRZECZYTAJPodpisanie kontraktu
13.12.2006
Umowa dotyczy : zaprojektowania i wykonania przez wykonawcę robót budowlanych polegających na modernizacji torów, sieci trakcyjnej wraz z pracami towarzyszącymi na odcinku od stacji Międzyrzec Podlask
PRZECZYTAJPodpisanie kontraktu
21.07.2006
chaft mbH Darmstädter Landstraße 114 60598 Frankfurt am Main, Niemcy Umowę podpisali: - w imieniu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Prezes Zarządu Krzysztof Celiński oraz Zbigniew Zarychta - członek Zarządu [...] podjęcia przez rząd RP do podjęcia decyzji finansowej o modernizacji linii. kontakt: rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Krzysztof Łańcucki, (22) 47 322 00
PRZECZYTAJPodpisanie kontraktu
29.06.2006
26 czerwca 2006 r. w Warszawie w siedzibie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. został podpisany kolejny kontrakt związany z zadaniem ISPA/FS 2001/PL/16/P/PT/015 "Poprawa stanu infrastruktury kolejowej w Polsce"
PRZECZYTAJPodpisanie kontraktu
08.05.2006
28 kwietnia 2006 r. w siedzibie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w Warszawie został podpisany kontrakt na realizację zadania ISPA/FS 2001/PL/16/P/PT/012 Lot A Siedlce - Łuków
PRZECZYTAJPKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wdrożyły do realizacji unikalny w skali kraju system do wykrywania usterek pantografów – ważnych urządzeń lokomotyw elektrycznych oraz elektrycznych zespołów trakcyjnych [...] em sieci trakcyjnej przez zły stan techniczny pantografów – mówi Ireneusz Merchel, prezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Pantografy pociągów pod kontrolą Umieszczony obok toru zespół czujników
PRZECZYTAJkolejowe. Możliwe będzie monitorowanie strategicznych odcinków linii kolejowych zarządzanych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., co przyczyni się do zwiększenia poziomu bezpieczeństwa w ruchu kolejowym
PRZECZYTAJch oraz elektrycznych zespołów trakcyjnych. Może to powodować utrudnienia dla podróżnych, dlatego PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wprowadziły nowoczesny system do wykrywania usterek tych urządzeń. Od
PRZECZYTAJPKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wprowadziły nowoczesny system do wykrywania usterek pantografów – urządzeń umieszczonych na dachu lokomotyw elektrycznych, które służą do pobierania prądu z sieci trakcyjnej [...] uszkodzeń sieci trakcyjnej spowodowanych złym stanem pantografów – mówi Piotr Majerczak, członek Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. System przetestowano już na linii Warszawa – Katowice (nr 1) oraz p
PRZECZYTAJ