Wyniki wyszukiwania
wyremontowano już perony w Chełmży, Wrocławkach, Firlusie, Kornatowie i Wałdowie Szlacheckim. Są wyższe, co pozwala pasażerom wygodniej wsiadać do pociągów. Dzięki budowie pochylni mogą z nich korzystać
PRZECZYTAJChorzów Batory, w okolicach ulicy Strzelców Bytomskich – w pobliżu kampusów Uniwersytetu Śląskiego, Wyższej Szkoły Bankowej oraz szpitala. Również mieszkańcy Bytomia zyskają nowy przystanek w dogodniejszej
PRZECZYTAJumowy na łączną kwotę 4,5 mld zł netto, co oznacza, że wartość podpisanych umów jest prawie 2 krotnie wyższa niż w I kw. 2017 r. (ponad 2,3 mld zł netto). Ogłaszane są kolejna przetargi. W I kw. 2018 r. PLK
PRZECZYTAJChorzów Batory, w okolicach ulicy Strzelców Bytomskich – w pobliżu kampusów Uniwersytetu Śląskiego, Wyższej Szkoły Bankowej oraz szpitala. Również mieszkańcy Bytomia zyskają nowy przystanek w dogodniejszej
PRZECZYTAJ- PLK konsekwentnie ogłasza kolejne przetargi. Efektem inwestycji realizowanych w stolicy będzie wyższa jakość, niezawodność oraz dostępność komunikacji kolejowej w całej aglomeracji. To także szansa dla
PRZECZYTAJWschodni, Góra Kalwaria, Warszówka i Osieck. Pasażerowie zyskają komfortowe warunki podróży. Perony będę wyższe, wyposażone w nowe ławki, wiaty, informację pasażerską oraz dostosowane do potrzeb osób o ograniczonej
PRZECZYTAJKowalów, Laski Lubuskie, Ługi Górzyckie oraz przystankach osobowych: Radów i Górzyca. Perony będą wyższe, co ułatwi wsiadanie do pociągów. Lepszy komfort podróży zapewnią nowe wiaty, ławki, tablice informacyjne
PRZECZYTAJstolicy województwa. Nowe i zmodernizowane obiekty to lepsza obsługa pasażera. Po przebudowie perony są wyższe, co ułatwi wsiadanie i wysiadanie z pociągu. Antypoślizgowa nawierzchnia i funkcjonalne ledowe o
PRZECZYTAJNa przebudowę peronów już ogłoszono przetarg. Efektem prac większa dostępność kolei, szczególnie dla pasażerów z ograniczoną możliwością poruszania się. Odnowione zostaną 22 perony w 15 miejscowościac
PRZECZYTAJdwukrotnie więcej niż w ubiegłym roku. Wzrosną również nakłady na inwestycje, które będą trzykrotnie wyższe niż w 2010 roku i mają wynieść ponad 9 mld zł. W nadchodzącym roku nastąpi kumulacja prac na torach
PRZECZYTAJ