Wyniki wyszukiwania
ania kolei pozwoliły młodym artystom zrozumieć złożoność systemu, na który składają się nie tylko tory i szyny. To również wiele innych elementów, takich jak trakcja elektryczna, systemy sterowania ruchem
PRZECZYTAJpozytywnie na wybór kolei jako ekologicznego i konkurencyjnego środka transportu. Dzięki inwestycji, na tory będą mogły wyjechać dłuższe pociągi do 780 m. Przebudowa obiektów inżynieryjnych umożliwi przejazdy
PRZECZYTAJosłonięte poczekalnie. Podróżni korzystają już z nowych peronów nr 6 i 7. Obok peronu nr 8 budowane są tory i sieć trakcyjna. Zamontowano 43 rozjazdy. Rozpoczęły się prace przy połączeniu linii obwodowej z
PRZECZYTAJkierowców o zbliżającym się pociągu. Zamontowany zostanie monitoring. Poprawiona będzie jezdnia i tory. Roboty zaplanowano na bieżący i przyszły rok. Prace PLK na międzyregionalnej trasie z Kielc w kierunku
PRZECZYTAJkierowcy - dzięki wymianie nawierzchni na ośmiu przejazdach kolejowo – drogowych przejeżdżają przez tory sprawniej, m.in. na ul. Dworcowej w Sierpcu oraz na drodze w kierunku Szczechowa. Wartość remontu
PRZECZYTAJrozejrzeć i upewnić, że przejazd jest bezpieczny. Nie wolno ignorować opuszczonych zapór ani wbiegać na tory. Rozproszenie uwagi, np. przez telefon, może prowadzić do niebezpiecznych sytuacji. Przestrzeganie
PRZECZYTAJ, Brzeg i Sochaczew przebudowane zostały rampy do standardu ramp czołowo-bocznych, zmodernizowano tory dochodzące do ramp oraz oświetlenie. Efektem prac jest poprawa dostępności elementów kolejowej in
PRZECZYTAJNa Warszawie Zachodniej iskrzy
30.07.2024
i kąt pracy określane są z dokładnością do dziesiętnych części milimetra. Do tej pory prace objęły tory o długości 11 km (z planowanych 31 km). Modernizacja Warszawy Zachodniej to jedna z największych
PRZECZYTAJkolejny etap prac na tym szlaku. W tym roku wyremontowaliśmy perony na przystanku Spytkowice Kępki i tory na stacjach Dwory i Przeciszów. Prędkość pociągów wzrosła dzięki wymianie torów i części obiektów
PRZECZYTAJwymienione zostaną rogatki, sygnalizatory oraz nawierzchnia, dzięki czemu kierowcy przejadą przez tory sprawniej. PLK S.A. podpisały umowę na realizację prac z konsorcjum firm Krakowskie Zakłady Automatyki
PRZECZYTAJ