Wyniki wyszukiwania
o szlaku”. To także perspektywa lepszych dojazdów ze śląskich kopalń do portów przeładunkowych w Gdyni, Gdańsku czy Szczecinie – powiedział Arnold Bresch, członek Zarządu, dyrektor ds. inwestycji PKP Polskich
PRZECZYTAJtransportu węgla ,ponieważ łączy Górnośląski Okręg Przemysłowy i Rybnicki Okręg Węglowy z portem w Gdyni. Jacek Karniewski PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział Południowy
PRZECZYTAJ1) zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla części obejmującej zakres robót na terenie IZ GDYNIA; 2) zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla części obejmującej zakres robót na terenie
PRZECZYTAJtransportu węgla ,ponieważ łączy Górnośląski Okręg Przemysłowy i Rybnicki Okręg Węglowy z portem w Gdyni. Ze względu na zły stan techniczny nawierzchni, jeden tor na tym szlaku, w kierunku Zduńskiej Woli
PRZECZYTAJi Częstochowskiego Okręgu Przemysłowego oraz Rybnickiego Okręgu Węglowego z portami w Gdańsku i Gdyni. Zadanie to zostanie sfinansowane ze środków budżetowych. Dodatkowe informacje: Jacek Karniewski PKP
PRZECZYTAJJeszcze w tym roku 6 pojazdów zwiększy sprawność zakładów w Bydgoszczy, Łodzi, Wałbrzychu, Krakowie, Gdyni i Poznaniu. Zamówienie na wózki motorowe będzie zakończone w 2020 r. - Dla bezpieczeństwa przewozów
PRZECZYTAJ120 lokalizacjach, m.in. Częstochowa, Bydgoszcz Wschód, Toruń Główny, Łódź Widzew, Kraków Główny, Gdynia Główna, Gdańsk Wrzeszcz, Zielonka i Wołomin. Bezpieczne wsiadanie do pociągu osobom niewidomym lub
PRZECZYTAJpołączenia kolejowe na święta i ferie zimowe. W rozkładzie przewidziano 14 relacji dalekobieżnych min. z Gdyni, Gdańska, Szczecina i z Warszawy oraz połączenia regionalne. Dla podróżnych dzięki inwestycjom PLK
PRZECZYTAJmożliwościach poruszania się. Informacje dodatkowe: Nowe przystanki zostały wybudowane na liniach: 201 Gdynia – Bydgoszcz (1 przystanek osobowy), 356 Poznań – Bydgoszcz (2 przystanki osobowe, które powstały
PRZECZYTAJw ramach Projektu FS 2005/PL/16/C/PT/001 ,,Modernizacja linii kolejowej E-65, odcinek Warszawa – Gdynia, etap II”. Konsorcjum, którego pozostałymi uczestnikami są firmy FEROCO S.A. i Przedsiębiorstwo Usług
PRZECZYTAJ