Wyniki wyszukiwania
Ponad połowa sieci linii kolejowych Mazowsza zapewnia prędkość 80 – 160 km/h, choć zdarzają się ograniczenia prędkości. Aktualnie realizowana jest modernizacja linii E 65 Warszawa – Gdynia. Trasa objęta
PRZECZYTAJŁódź Widzew rośnie w oczach Od 14 grudnia na stacji Łódź Widzew dostępne będą już dwa nowe perony. W przyszłym roku także trzeci. Powstanie też 10 nowych torów, co zwiększy przepustowość linii. Perony
PRZECZYTAJWykonawca będzie mógł wkrótce rozmontować rusztowania używane podczas budowy tego fragmentu dworca. Do połowy roku zakończy się budowa środkowego zadaszenia nad torami. Trwają również prace nad trzecim, wschodnim
PRZECZYTAJpociągiem zadowolonych jest 74% podróżnych, czyli o 13 punktów procentowych więcej niż w drugiej połowie ubiegłego roku. W przypadku oceny wygody zakupu biletu zanotowano wzrost z 62% do 74%, zaś czystości
PRZECZYTAJa łącznie 16 dwupoziomowych skrzyżowań. Udostępnienie 10 z nich zaplanowano jeszcze w pierwszej połowie 2012 roku. Wybudowane wiadukty pozwalają na likwidację przejazdów w poziomie szyn, co oznacza po
PRZECZYTAJjest już konstrukcja zadaszenia nad wejściem głównym, które będzie miało szerokość aż 40 metrów. Do połowy roku zakończy się budowa środkowego zadaszenia, które umożliwi dotarcie światła słonecznego na poziom
PRZECZYTAJMiędzy peronami będzie przejście w poziomie torów. W Kolonowskim już gotowa jest dla podróżnych połowa peronu. Mieszkańcy dojeżdżający do pracy w Opolu w najbliższych tygodniach będą korzystać ze zmo
PRZECZYTAJOd połowy grudnia pociągi zatrzymują się na trzech nowych przystankach, które powstały w krakowskiej Nowej Hucie (Kraków Piastów, Kraków Kościelniki, Kraków Przylasek). Inwestycje PLK SA, zrealizowane
PRZECZYTAJNowy tor na odcinku Działdowo – Nidzica
10.01.2019
ok. 260 mln zł. Dofinansowanie UE wynosi 85 proc. Zakończenie inwestycji planowane jest w drugiej połowie 2019 roku. Kontakt dla mediów: Martyn Janduła Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rze
PRZECZYTAJokaże się, że jest niższa od konwencjonalnych składów wagonowych w Niemczech i Austrii, które są o połowę tańsze. Jedyną wartością dodaną byłoby wychylne pudło, którego w polskiej wersji zabraknie. To będzie
PRZECZYTAJ