Wyniki wyszukiwania
e tłucznia, materiału, który tworzy linię kolejową. Oczyszczanie tłucznia to pierwszy i niezbędny etap prac, po którym następuje montaż nowych torów. Działająca na odcinku Pruszków – Włochy oczyszczarka
PRZECZYTAJoceny oddziaływania na środowisko i uzyskiwania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w dalszych etapach przygotowywania inwestycji perspektywy 2014-2020. Podstawowe informacje o zamówieniu: Data ogłoszenia:
PRZECZYTAJprędkości 200 km/h. Inwestycję pn. „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław - Poznań, Etap II - odcinek Wrocław - granica województwa dolnośląskiego” realizuje Spółka PKP Polskie Linie Kolejowe
PRZECZYTAJPrace realizowane są w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław - Poznań, Etap II - odcinek Wrocław - granica województwa dolnośląskiego”, który jest współfinansowany przez Unię
PRZECZYTAJŁódzkie: 24 nowe i odnowione perony
27.01.2014
W sumie, wybudowano nowe bądź przebudowano istniejące 24 perony na 14 przystankach: Łódź Radogoszcz Zachód, Łódź Pabianicka, Łódź Dąbrowa, Zgierz Jaracza, Zgierz Północ, Zgierz Kontrewers, Ozorków Now
PRZECZYTAJtransportu kolejowego w Polsce – mówi Robert Kuczyński z PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Po pierwszym etapie szerokich konsultacji otrzymaliśmy w sumie kilkaset wniosków od przewoźników oraz wiele deklaracji
PRZECZYTAJ(EBA) w Dreźnie. Nowy most powstaje w ramach projektu POIiŚ 7.1-13 Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Bielawa Dolna - Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką oraz elektryfikacja - Całkowity
PRZECZYTAJkontynuował prace. Przed terminem przebudował konstrukcję kolejowego wiaduktu wraz z podporami. Kolejny etap robót rozpocznie się w sierpniu. Obejmie modernizację ścian oporowych oraz przęseł pod torem w kierunku
PRZECZYTAJWschodniej do Warszawy Centralnej rozpocznie się 9 marca i potrwa do 26 kwietnia br. Po zakończeniu tego etapu, wykonawca przejdzie na drugi tor - z Warszawy Centralnej do Warszawy Wschodniej. Zakończenie prac
PRZECZYTAJmiejscu zostaną wbudowane żelbetowe przęsła, podobne do zamontowanych w pierwszym torze. W końcowym etapie prac konstrukcje mostowe obu torów zostaną połączone. Wykonany będzie tor bezstykowy zapewniający
PRZECZYTAJ