• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1186, czas wyszukiwania 13 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bedzie-lepsza-obsluga-pociagow-towarowych-na-stacji-poznan-franowo-5066

Będzie lepsza obsługa pociągów towarowych na stacji Poznań Franowo

12.10.2020

położona na linii Swarzędz – Poznań Starołęka, dzięki kilkudziesięciu torom o łącznej długości ok. 45 km umożliwia rozdzielanie i łączenie w składy nawet 3,5 tys. wagonów z towarami na dobę. Dzięki powstającemu [...] inwestycji na stacji powstaje długi na 500 m i szeroki na ponad 13 m plac, który będzie mieć przeszło 6600 m2 – to niemal tyle, ile powierzchnia boiska do piłki nożnej. Przebudowywany jest układ torów wraz z siecią [...] stawiających na efektywność i ekologię. Dogodne skomunikowanie stacji Poznań Franowo z autostradą A2 oraz drogą ekspresową S11 zapewni możliwość sprawnego transportu intermodalnego z wykorzystaniem pociągów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ilawa-modernizacja-magistrali-warszawa-gdynia-na-finiszu-2331

Iława: modernizacja magistrali Warszawa – Gdynia na finiszu

27.03.2014

Warszawa – Gdynia pozwoli na podwyższenie prędkości maksymalnej pociągów pasażerskich ze 120 km/h nawet do 200 km/h. Kończące się roboty torowe pozwolą również na podwyższenie poziomu bezpieczeństwa ruchu [...] głosowej oraz nowe, energooszczędne oświetlenie. Obecnie roboty prowadzone są jeszcze na peronie nr 2 w Iławie, którego modernizacja zakończy całość prac związanych z przebudową wszystkich peronów. W ramach [...] koszt modernizacji linii przebiegającej przez Iławę i Malbork między stacją Montowo a Szymankowem to 2 226 261 754,58 złotych. Na podstawie umowy o dofinansowanie ze środków UE, podpisanej 29 czerwca 2012

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prace-na-odcinku-warszawa-grodzisk-mazowiecki-na-finiszu-2665

Prace na odcinku Warszawa – Grodzisk Mazowiecki na finiszu

10.11.2014

Zamontowano tu 4 najnowocześniejsze rozjazdy w Polsce, o promieniu skrętu 2,5 km. Remont układu torów pozwoli na jazdę z prędkością 160 km/h oraz umożliwi zatrzymywanie się pociągów dalekobieżnych przy nowym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tarcza-tbm-faustyna-zakonczyla-swoja-misje-ostatni-tunel-jednotorowy-wydrazony-10243

Tarcza TBM Faustyna zakończyła swoją misję – ostatni tunel jednotorowy wydrążony

29.11.2024

kierunku Łodzi Fabrycznej. Inwestycja jest kontynuowana Duża tarcza TBM Katarzyna wydrążyła ok. 1,34 km z 2,3 km dwutorowego tunelu. Katarzyna ma obecnie przerwę pod kamienicą na ul. 1 Maja 21. Do zatrzymania [...] miejską. Więcej informacji o projekcie https://tunel-laczypolske.pl. Inwestycja PLK SA o wartości ponad 2 mld zł ubiega się o dofinansowanie prac realizowanych po 2023 r. ze środków budżetu UE na lata 2021-2027

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przyspieszanie-inwestycyjne-na-kolei-staje-sie-faktem-3345

Przyspieszanie inwestycyjne na kolei staje się faktem

07.04.2017

okresie roku ubiegłego i wynosi 2,3 mld zł. W I kw. 2017 r. podpisaliśmy również o 36 więcej umów (86 kontraktów) niż w I kw. 2016 r. Ich szacunkowa wartość to ponad 2,3 mld zł, co oznacza, że wartość [...] towarów – to cele PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. do 2023 roku. PLK planują przebudować 9 000 km torów. Na 2000 km linii kolejowych zabudowany zostanie ERTMS/ETCS. Zakłada się, że w efekcie realizacji inwestycji [...] (wartości umów) I kwartał 2017 roku: 120 ogłoszonych przetargów na kwotę 2,3 mld PLN netto (wartość szacunkowa) 86 umów podpisanych na kwotę 2,3 mld PLN netto, (wartości umów) Kontakt dla mediów: Joanna Kubiak

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gsm-r-w-polsce-staje-sie-faktem-1241

GSM-R w Polsce staje się faktem

06.04.2011

Legnica do granicy państwa (Bielawa Dolna) oraz szkolenie personelu wskazanego przez zamawiającego. 2. Etap 2 to testy funkcjonalne dostarczonej w etapie I infrastruktury sieci ERTMS/GSM-R. 3. Etap 3 obejmuje [...] Maksymalna prędkość pociągów na odcinku wdrożeniowym wynosi odpowiednio: dla osobowych 160 km/h, a dla towarowych 120 km/h. Głównymi celami, z punktu widzenia strategii wdrażania sieci ERTMS/GSM-R w Polsce poprzez [...] niezbędnymi funkcjonalnościami, 2. Wybudowanie Infrastruktury GSM-R na odcinku wdrożeniowym o zapewniającej odpowiednią jakość transmisji dla systemu ERTMS/ETCS poziom 2 (odpowiedni poziom sygnału radiowego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwszy-tunel-na-trasie-lodz-fabryczna-kaliska-zabieniec-6711

Pierwszy tunel na trasie Łódź Fabryczna – Kaliska/Żabieniec

17.02.2022

maszyna, TBM Katarzyna o średnicy ponad 13 metrów drąży dwutorowy 2,7 km tunel od ulicy Stolarskiej do stacji Łódź Fabryczna o długości ok. 2,7 km. TBM wykonał ponad 460 m podziemnego połączenia. Tarcza zbliża [...] zewnętrzny korpus przystanku. Jest górny strop obiektu oraz strop oddzielający poziom -1 od poziomu -2. Wykonawca wydobywa gruntu. Na przystanku Łódź Koziny (u zbiegu al. Włókniarzy i ul. Drewnowskiej) budowane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowa-lodz-fabryczna-w-grudniu-otwarta-dla-podroznych-3167

Nowa Łódź Fabryczna w grudniu otwarta dla podróżnych

31.08.2016

oraz prace w zakresie kolejowym. Zakończono budowę 4 peronów. W tunelu oraz obok peronów położono 12 km torów. Przygotowane jest 18 rozjazdów, które umożliwią dobrą obsługę wjazdów i wyjazdów pociągów. [...] systemów związanych z bezpieczeństwem obiektu, obejmą m.in. system wentylacji, który liczy ok. 41 tys. m2 kanałów i gwarantuje podróżnym bezpieczną i wygodną obsługę. W całym obiekcie zaprojektowano 5 wentylatorni

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwsze-pociagi-na-stacji-lodz-fabryczna-3243

Pierwsze pociągi na stacji Łódź Fabryczna

02.12.2016

j. To obowiązkowa procedura na nowych odcinkach linii. Na stacji Łódź Fabryczna i w tunelu jest 12 km torów. Dobrą obsługę wjazdów i wyjazdów pociągów zapewni 17 nowoczesnych rozjazdów. Dyżurni będą prowadzić [...] SOS zapewnią bezpieczeństwo i w trudnej sytuacji pozwolą szybko wezwać ochronę. Na każdym peronie są 2 windy, schody ruchome, a także ułatwiające transport bagaży taśmy. Wygodną komunikację w obiekcie zapewnią

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwszy-pociag-na-stacji-lodz-fabryczna-2920

Pierwszy pociąg na stacji Łódź Fabryczna

28.10.2015

ruchem kolejowym. Grubość zewnętrznych ścian tunelu przekracza 1 m, natomiast płyty górnej sięga nawet 2,5 m. Budowa obiektu stanowiła spore wyzwanie konstrukcyjne ze względu na warunki geologiczne terenu [...] wej – niezwykle ważnej w podziemnym obiekcie. Inwestycja w tunelu i na dworcu obejmuje montaż 12,5 km torów. Pierwsze przejazdy pociągów technicznych do nowego dworca zaplanowano pod koniec tego roku.

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...39404142434445464748...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 431 do 440 z 1186.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook