Wyniki wyszukiwania
kratownicowe przęsła i dwie żelbetowe podpory. Nowy obiekt zapewni przejazd składów pasażerskich z prędkością do 160 km/h. Będą mogły kursować także ciężkie składy towarowe o nacisku na oś do 221 kN. Teren
PRZECZYTAJważnej społecznie inwestycji. Będą atrakcyjne podróże z Poznania do Wrocławia Dzięki inwestycji prędkość na linii Poznań – Wrocław zwiększy się do 160 km/h. Po uzyskaniu niezbędnych pozwoleń najszybsze
PRZECZYTAJPrzebudowane tory i nowe urządzenia zabezpieczające umożliwią prowadzenie pociągów pasażerskich z prędkością do 140 km/h, a towarowych do 120 km/h. Zwiększy się również przepustowość trasy, tzn. pojedzie
PRZECZYTAJa Szczecinem skróci się. Po uzyskaniu niezbędnych pozwoleń, najszybsze pociągi pokonają trasę z prędkością 160 km/h, w czasie poniżej 2 godzin. Zwiększy się przepustowość linii - możliwy będzie przejazd
PRZECZYTAJKolejowych S.A. Nowy bezstykowy tor na ok. 20 km odcinku Wolsztyn – Drzymałowo umożliwi przejazdy z prędkością do 120 km/h. Modernizacja urządzeń sterowania pozwoli na zwiększenie liczby składów – możliwe będą
PRZECZYTAJśrodkami transportu zbiorowego. Wstępnie planowane jest dostosowanie linii z Poznania do Bydgoszczy do prędkości 200 km/h, co zapewni sprawny ruch większej liczby pociągów. Analizowana będzie przebudowa układów
PRZECZYTAJprac. Efektem wykonanych robót jest nie tylko nowa nawierzchnia torowa, ale także podniesienie prędkości rozkładowej z 50 km/h do 120 km/h, co znacząco poprawia sprawność i bezpieczeństwo przejazdów na [...] wykonana z użyciem nowych podkładów oraz regenerowanych szyn, co pozwoliło na zwiększenie maksymalnej prędkości rozkładowej z 60 km/h do 100 km/h. W kwietniu rozpoczęły się prace utrzymaniowe na odcinku Zwardoń
PRZECZYTAJrównież kamienne przyczółki i filary. Mosty będą odnowione i dostosowane do prędkości do 120 km/h. Usunięte zostaną ograniczenia prędkości. Ekipy wymieniają sieć trakcyjną na 11 km odcinku linii kolejowej Jelenia
PRZECZYTAJkonstrukcji kratownicowej i żelbetowych podporach. Pociągi pasażerskie mogą pokonać przeprawę z prędkością do 120 km/h. Długa na ok. 300 metrów przeprawa ma dwa tory z siecią trakcyjną. Zwiększyła się
PRZECZYTAJa także szacowane koszty inwestycji. Przeanalizowane będą warunki do przewozów pasażerskich z prędkością do 120 km/h oraz przewozów towarowych. Studium będzie podstawą do szczegółowego planowania etapu
PRZECZYTAJ