Wyniki wyszukiwania
przetargowego) etap II - budowa nowej linii odchodzącej od linii nr 35 przed stacją Szymany do terminala Portu Lotniczego Mazury wraz z urządzeniami sterowania ruchem oraz peronu z wiatą przystankową przy terminalu
PRZECZYTAJoraz zbudujemy drugi, co zwiększy przepustowość na trasie i zwiększy możliwości przewozu towarów do portu morskiego w Gdyni. Linia nr 201 zostanie zelektryfikowana, tak samo jak linia nr 229 na odcinku Glincz
PRZECZYTAJkolejowych, umożliwiające prowadzenie ruchu pociągów pod nadzorem systemu ETCS: Pruszcz Gdański – Gdańsk Port Północny i Gdańsk Południowy – Gdańsk Olszynka (poziom 1) oraz Warszawa Włochy – Koluszki – Łódź Widzew
PRZECZYTAJpl. Krakowska Szybka Kolej Aglomeracyjna Połączenie szybkim transportem szynowym centrum miasta z portem lotniczym tworzyć będzie efektywną alternatywę dla przeciążonego układu drogowego. Inwestycja to
PRZECZYTAJLikwidacja uciążliwych ograniczeń prędkości oraz wyremontowane wyjazdy ze Śląska, usprawnione dojazdy do portów morskich, zwiększona nośność linii szerokotorowej przy wschodniej granicy, przyniosą wzrost prędkości
PRZECZYTAJPrzebudowaliśmy już trasę Bytom - Maciejów Północny, kończymy prace na odcinku Dorota (Sosnowiec) - Mysłowice Brzezinka. Ostatnim zadaniem w ramach inwestycji jest przebudowa stacji towarowej Katowice
PRZECZYTAJOd trzech miesięcy na Lotnisko Chopina w Warszawie, można dojechać także koleją. SKM Warszawa i Koleje Mazowieckie w tym czasie uruchomiły łącznie 15 317 pociągów. Głównym przewoźnikiem jest SKM Warsz
PRZECZYTAJNa trasie między Tarnowskimi Górami a Zawierciem powstaną m. in. nowa stacja Pyrzowice Lotnisko oraz trzy nowe przystanki. Jaki jest pełny zakres inwestycji i jakie przyniesie korzyści? #FunduszeUE W
PRZECZYTAJZmiana organizacji ruchu pociągów !
10.11.2007
W związku z powyższym wprowadzona zostanie w tym terminie zmiana organizacji ruchu pociągów podmiejskich na odcinku Warszawa Zachodnia - Warszawa Wschodnia. Pociągi dalekobieżne będą kursować bez zmia
PRZECZYTAJKonsekwentnie realizowane procesy inwestycyjny i utrzymaniowy wpływają korzystnie na ruch pasażerski i towarowy. Wyższe parametry eksploatacyjne (prędkość, dopuszczalne naciski, skrajnia taboru) na si
PRZECZYTAJ