Wyniki wyszukiwania
Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko to 205 mln zł netto. Zakończenie planowane jest w połowie 2021 r. Projekt „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie
PRZECZYTAJwrześniu zakończone zostaną analizy finansowe i ekonomiczne. Jak poinformował pan Marcin Warda w połowie października na podstawie analizy wielokryterialnej Wykonawca zarekomenduje wariant przebiegu LDP
PRZECZYTAJKolejne prace na podkarpackiej trasie, szacowane są na ponad 16 mln zł netto. Rozpoczną się w drugiej połowie 2019 r. Zadanie obejmuje stacje Radymno i Przeworsk oraz prace na szlaku Przemyśl – Hurko. Prace
PRZECZYTAJRzeszów. Remont kładki skrócił drogę.
28.08.2012
Przejściu ma też nowe oświetlenie. Po pięciu miesiącach remontu droga „przez stację” znów jest o połowę krótsza. Prace trwały od kwietnia. Kosztowały prawie milion złotych. Mirosław Siemieniec Rzecznik
PRZECZYTAJ– etap III”. Rozpoczęcie budowy planowane jest w II kwartale br. Zakończenie prac zaplanowano w połowie 2021 r. Budowa wiaduktu w Sokółce to ważna inwestycja dla naszego regionu, długo wyczekiwana, zwłaszcza
PRZECZYTAJurządzenia sterowania ruchem kolejowym oraz sieć trakcyjna. Inwestycja w Trzebini skończy się w drugiej połowie przyszłego roku. Jednak z pierwszych nowych peronów pasażerowie skorzystają już za kilka miesięcy
PRZECZYTAJdla zwiększenia możliwości komunikacji dalekobieżnej i aglomeracyjnej. Inwestycja zakończy się w połowie 2023 roku. Wersja filmu z audiodeskrypcją dla osób niewidomych i niedowidzących pod linkiem: htt
PRZECZYTAJRozpoczęcie drążenia trzeciego tunelu w kierunku przystanku Łódź Koziny planowane jest na drugą połowę lutego 2024 r. Duża tarcza TBM, po uprzednim wzmocnieniu gruntu, wykonała odcinek od przystanku Łódź
PRZECZYTAJTBM Faustyna wystartowała z komory technologicznej przy ul. Żniwnej w kierunku przystanku Łódź Koziny pod koniec lutego br. Na odcinku o długości ok. 750 metrów mechaniczny „kret” buduje trzeci z czte
PRZECZYTAJ8 metra średnicy i waży 41 ton. Morska podróż do Polski z portu w Szanghaju zajmie ok. 60 dni. W połowie grudnia zaplanowano rozładunek maszyny w jednym z bałtyckich portów. Resztę podróży do Męciny odbędzie
PRZECZYTAJ