Wyniki wyszukiwania
o w pobliżu dworca kolejowego i integrację systemu transportowego. Dlatego, w myśl porozumienia, połowę kosztów tej inwestycji sfinansuje urząd miejski. Samorząd przebuduje też układ drogowy po obu stronach
PRZECZYTAJtrakcyjnej zapewniając tym samym płynny i bezpieczny przejazd pociągów z prędkością nawet 160 km/h. Od połowy marca PLK i wykonawca, firma Trakcja PRKiI, rozpoczną przebudowę kolejnego odcinka linii w kierunku
PRZECZYTAJBydgoszczy to między innymi efekt zastosowania przez wykonawcę najnowocześniejszych maszyn. Od drugiej połowy sierpnia na odcinku między Solcem Kujawskim, a Toruniem pracuje specjalistyczna oczyszczarka, maszyna
PRZECZYTAJoraz dojazdu, ułatwi bezpieczny przejazd aut i pociągów. Wszystkie prace zakończą się w drugiej połowie 2015 roku. Program obejmuje przejazdy kolejowo – drogowe w całej Polsce. Kwalifikacja do wykonania
PRZECZYTAJpobranie i zbadanie próbek bezpośrednio w terenie. Pierwsze dwa zarządca infrastruktury otrzyma w połowie grudnia, a zakup kolejnych dziesięciu jest planowany na przyszły rok. – Dzięki mobilnym laboratoriom
PRZECZYTAJh od 2003 r. To najstarsza nieprzerwanie działająca kolej wąskotorowa na świecie, uruchomiona w połowie XIX wieku. Pierwotnie służyła głównie do transportu surowców i półproduktów między zakładami prz
PRZECZYTAJdrogę m.in. w stronę Jeziora Kierskiego Małego. Zakończyły się zasadnicze prace przy budowie. W połowie lutego – po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie – tunel zostanie udostępniony mieszkańcom. – Inwestycje
PRZECZYTAJBiałymstokiem a Łapami. W kolejnych miesiącach będą oddawane do użytku nowe perony i wiadukty. W połowie roku zaplanowano otwarcie przystanku Białystok Zielone Wzgórza. W drugim półroczu gotowe będą mosty
PRZECZYTAJdostępne z wyprzedzeniem na peronach i na Portalu Pasażera. Tunel trzciński to ok. 300 m obiekt z połowy XIX wieku. Znajduje się pod wzniesieniem na terenie Wzgórz Dziwiszowskich, kilkanaście kilometrów
PRZECZYTAJZachodnia” wart jest ok. 2 mld zł netto. Zakończenie układania torów i przebudowy peronów przewidziano w połowie 2024 r. Harmonogram zakończenia inwestycji i fazowanie prac zostały uzgodnione z wykonawcą i prz
PRZECZYTAJ