Wyniki wyszukiwania
Ruszyła modernizacja linii Rail Baltica
27.05.2014
Oprócz szybszej i wygodniejszej podróży, podniesie się także standard obsługi pasażerów. W ramach inwestycji realizowanej na zlecenie PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. wszystkie perony na przystankac
PRZECZYTAJModernizacja obejmuje m.in. 66 km linii kolejowej, wymianę 156 km torów oraz łącznie 183 km nowoczesnej sieci trakcyjnej. Ułożono już ponad 25 km nowych torów, budowana jest sieć trakcyjna oraz 16 obi
PRZECZYTAJPLK poważnie i odpowiedzialnie traktuje pasażerów, którzy otrzymywali informacje, że od 1 września na trasie Kraków Główny – Port Lotniczy pociągi będą najlepszym, wygodnym i szybkim rodzajem transpor
PRZECZYTAJPLK otworzyły linię z Krakowa do Balic
15.09.2015
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. otrzymały w poniedziałek pozwolenie na użytkowanie linii kolejowej z Krakowa do Balic. Dokument został wydany przez Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego. To oznac
PRZECZYTAJOpóźnienie wykonawcy zmusiło PLK do dodatkowego zaangażowania swoich zasobów, w tym do koordynacji prac poszczególnych firm pracujących na rzecz wykonawcy. Niezbędne też było maksymalne wzmocnienie ze
PRZECZYTAJZadanie, obejmuje budowę drugiego toru na odcinku Kraków Mydlniki – Kraków Balice, wydłużenie połączenia do głównego terminalu lotniskowego o około 500 metrów, a także elektryfikację linii. Inwestycja
PRZECZYTAJPolskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiły przetarg na modernizację linii kolejowej od stacji Kraków Główny do przystanku Kraków Balice w sąsiedztwie terminalu portu lotniczego. Projekt przewiduje budowę dr
PRZECZYTAJW okolicy Krzyża Wielkopolskiego pociągi jeżdżą ponad 400 m, tymczasowym objazdem na nasypie ziemnym wzdłuż modernizowanej linii kolejowej Poznań – Szczecin. Wykorzystana jest konstrukcja stalowa nad
PRZECZYTAJInwestycja PLK umożliwi utrzymanie dotychczasowej częstotliwości kursowania pociągów z Gdańska do Kartuz i z powrotem, czyli co 60 minut. Czas przejazdu pociągu będzie zbliżony do obecnego. Bajpas kar
PRZECZYTAJW okolicy Krzyża Wielkopolskiego pociągi pojadą ponad 400 m, tymczasowym objazdem na nasypie ziemnym wzdłuż modernizowanej linii kolejowej Poznań – Szczecin. Wykorzystana będzie konstrukcja stalowa na
PRZECZYTAJ