Wyniki wyszukiwania
o ograniczanych możliwościach poruszania się. Przejście o długości 140 metrów będzie szersze oraz wyższe. Wykonawca zdemontował ok. 20 km torów i sieci trakcyjnej oraz 75 rozjazdów. Wymiana tych elementów
PRZECZYTAJdostosowane do potrzeb osób o ograniczanych możliwościach poruszania się. Przejście będzie szersze oraz wyższe. Zwiększy się możliwość sprawnego prowadzenia ruchu na stacji dzięki wymianie ok. 30 km torów, 116
PRZECZYTAJWykonawca prowadzi prace pomiędzy skarpą a peronem. Przejście o długości 140 metrów będzie szersze oraz wyższe. Mieszkańcy osiedla Zatorze zyskają wygodne dojście – dostosowane do potrzeb osób o ograniczanych
PRZECZYTAJa Suchą Beskidzką oraz Suchą Beskidzką a Chabówką i Zakopanem. Do dyspozycji podróżnych są nowe, wyższe perony, dobrze oświetlone, wyposażone w wiaty i ławki. Orientację ułatwiają tablice informacyjne
PRZECZYTAJprowadzone są przy utrzymaniu ruchu pociągów przez stację. Nowe przejście o długości ok. 65 metrów będzie wyższe, a dojścia do pociągów dla osób o ograniczonych możliwościach poruszania się zapewnią windy. Nowe
PRZECZYTAJwymienionych zostanie 55 km torów i zamontowane 144 rozjazdy. Na stacjach i przystankach budowane są nowe wyższe perony, co ułatwi wsiadanie i wysiadanie z pociągów. Montowane są wiaty, oznakowanie i oświetlenie
PRZECZYTAJ, które umożliwi dodatkowy dostęp na perony. Przejście o długości 140 metrów będzie szersze oraz wyższe. Powstały cztery betonowe segmenty obiektu o łącznej długości ok.46 metrów. Wybudowano pierwsze wyjścia
PRZECZYTAJgdzie podróżni korzystają z bezpiecznego przejścia pod torami, a dostęp na perony umożliwiają windy. Wyższe perony ułatwiają wejście do pociągów także w Dąbrowie Górniczej Gołonogu . Jest możliwość wygodnych
PRZECZYTAJo 7 min, a podróżni pojadą w weekendy z Wisły Głębce do Gliwic krócej o 10 min. Od 28 maja nowe i wyższe perony zapewniają komfortowe podróże w Suminie, Górkach Śląskich, Szymocicach i Nędzy Wieś w województwie
PRZECZYTAJMost Gdański – żegnamy 9 starych przęseł
18.12.2018
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. prowadzą przebudowę półkilometrowego, południowego Mostu Gdańskiego od listopada. Wykonawca zdemontował już szyny, mostownice (drewniane podkłady) i sieć trakcyjną. Zde
PRZECZYTAJ