Wyniki wyszukiwania
będzie służyć obsłudze podróżnych pociągów w kierunku Krzyża /i dalej w kierunku Piły lub Poznań– Warszawa/ oraz w kierunku Kostrzyna. Przebudowa toru ułatwi pracę manewrową na stacji Gorzów Wlkp. oraz zwiększy
PRZECZYTAJspotkania zaplanowano: w Poznaniu w trakcie trwających właśnie targów Motor Show 2017 (6 kwietnia) i w Warszawie – w trakcie „Dnia Bezpiecznej Jazdy” (20 kwietnia), organizowanego przez SKN Motoryzacji w Szkole
PRZECZYTAJ7 odnowionych mostów kolejowych w Lubelskiem
22.02.2016
obiekty znajdują się na linii nr 63 łączącej Dorohusk z Zawadówką. Kolejne mosty leżą na linii nr 7 z Warszawy Wschodniej do Dorohuska, linii nr 69 łączącej Rejowiec z Hrebennem oraz na linii nr 68 prowadzącej
PRZECZYTAJprzekraczają 2 mld zł tylko w stolicy Małopolski, a podobne zadania usprawnią podróże także w Warszawie, Poznaniu i Rzeszowie – mówi Ireneusz Merchel, prezes PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Tak jak
PRZECZYTAJskłady przewoźników regionalnych i dalekobieżnych, m.in. Pendolino relacji Jelenia Góra – Wrocław – Warszawa. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecz
PRZECZYTAJPLK może zwiększyć liczbę składów na trasie Kraków – Katowice z 56 do 214 dziennie. Na trasę z Warszawy do Krakowa będzie mogło wyjechać 171 pociągów na dobę – o 71 więcej niż obecnie, a na trasie Rzeszów
PRZECZYTAJkażdego roku mają korzystać z PKM-ki. Stacja jest również ostatnim elementem modernizacji magistrali Warszawa – Gdynia. Od grudnia 2014r. przejazd najszybszych pociągów ze stolicy do Trójmiasta trwa mniej niż
PRZECZYTAJprojekty o wartości przekraczającej 5 mld zł. Zmodernizowaliśmy najważniejsze magistrale. Z Gdańska do Warszawy pociągi docierają w ciągu 2 godzin i 56 minut, a do Poznania można dojechać w trzy godziny. Dzięki
PRZECZYTAJponadgimnazjalnych w całym kraju (Lublin, Małaszewicze, Siedlce, Szczecin, Stargard Szczeciński, Warszawa, Łódź, Ostrów Wlkp., Skarżysko-Kamienna, Kluczbork, Żarów, Tarnowskie Góry, Sosnowiec, Kraków, Nowy
PRZECZYTAJrealizowane jest w ramach Lot-u B1 i stanowi część projektu POIiŚ 7.1-24.2 „Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II, Lot B – odcinek Łódź Widzew – Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Fabryczna oraz budową
PRZECZYTAJ