• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy Mój Pociąg. Rezultatów: 4341, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/umowa-na-zaprojektowanie-i-wybudowanie-nowego-peronu-przy-stadionie-arena-w-gdansku-podpisana-1492

Umowa na zaprojektowanie i wybudowanie nowego peronu przy stadionie Arena w Gdańsku podpisana

02.11.2011

umożliwi wznowienie ruchu pociągów pasażerskich (połączenia pasażerskie zawieszono w 2005 r.). Pociągi pojadą z prędkością rozkładową 80 km/h. Dzięki tej inwestycji ruch pociągi pasażerskie będą korzystały

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zmiana-czasu-na-sieci-plk-1491

Zmiana czasu na sieci PLK

28.10.2011

Pociągi kursujące w nocy 29/30 października o godzinie 3.00 zatrzymają się na najbliższej stacji na około 1 godzinę. Składy ruszą w drogę zgodnie z rozkładem według „nowego" czasu. Pociągi wyjeżdżające [...] 00, kursują zgodnie z obowiązującym rozkładem jazdy. Szczegółowych informacji na temat kursowania pociągów udzielają przewoźnicy. Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podroz-radom-warszawa-krotsza-o-godzine-1488

Podróż Radom - Warszawa krótsza o godzinę

28.10.2011

Efekty inwestycji: - ruch pociągów na około 89% długości trasy ma odbywać się prędkością 160km/h - budowa drugiego toru na odcinku Warka – Radom (obecnie istnieje tylko jeden). Zapewni to możliwość wp [...] wprowadzenia lepszego rozkładu jazdy (większa częstotliwość pociągów, większa przepustowość) - skrócenie czasu przejazdu między Radomiem a Warszawą o około 60 minut 17 października Centrum Unijnych Projektów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kierowcy-uwazajcie-na-przejazdach-kolejowo-drogowych-1486

Kierowcy uważajcie na przejazdach kolejowo drogowych

26.10.2011

wypadków na przejazdach kolejowo – drogowych. Kombajn wjechał w bok pociągu na trasie Pleszew – Kotlin, a samochód osobowy w pociąg na trasie Julianka – Turów. Jesienne warunki, większy przed weekendem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/jeden-wykonawca-zlozyl-oferte-na-zaprojektowanie-i-zbudowanie-przystanku-kolejowego-obok-stadionu-pge-arena-w-gdansku-1485

Jeden wykonawca złożył ofertę na zaprojektowanie i zbudowanie przystanku kolejowego obok stadionu PGE Arena w Gdańsku

24.10.2011

na wznowienie ruchu pociągów pasażerskich (zawieszonego od 2005 r.) i uzyskanie prędkości rozkładowej 80 km/h. oraz umożliwienie wykorzystania toru linii kolejowej 227 do jazd pociągów pasażerskich. Usprawni

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/debata-polityczna-nt-rozwoju-systemu-kolei-duzych-predkosci-1482

Debata polityczna nt. rozwoju systemu kolei dużych prędkości

20.10.2011

Y oraz podkreślił, że budowa KDP nie będzie oznaczała, że linia ta będzie dedykowana jedynie dla pociągów dużych prędkości, ale będzie służyła także połączeniom regionalnym. Zgodnie z założeniami rozporządzenia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/centrum-komunikacyjne-w-lodzi-do-2014-roku-1474

Centrum komunikacyjne w Łodzi do 2014 roku

13.10.2011

288 855 452,34 PLN Miasto Łódź - 412 905 234,31 PLN PKP S.A. - 57 528 765,06 PLN. W czasie prac pociągi pojadą zmienionymi trasami. Część skończy bieg na stacji Łódź Widzew, inne pojadą między innymi przez [...] Fabryczna oraz budową części podziemnej dworca Łódź Fabryczna przeznaczonej dla odprawy i przyjęć pociągów oraz obsługi podróżnych. Przebudowa układu drogowego i infrastruktury wokół multimodalnego dworca

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-na-targach-trako-11-14-pazdziernika-2011-dzien-trzeci-1473

PLK na Targach TRAKO, 11-14 października 2011 dzień trzeci

13.10.2011

byłykonsultowane ze społeczeństwem - zapewnił Zbigniew Ciemny - Chcemy nie tylko mówić o wyjeżdżaniu pociągów kolei dużych prędkościna setki kilometrów linii konwencjonalnych, ale również dokładnieprzedstawiać [...] wiać i uwiarygadniać te zamierzenia - informował Marek Pawlik wprowadzając do prezentacji "Pociągi KDP na liniach konwencjonalnych",którą przedstawił Artur Rojek z Instytutu Kolejnictwa. "Aktualny stanie [...] prezentację "Społeczny aspekt przygotowań do budowy linii dużych prędkości w Polsce" Zobacz prezentację "Pociąg KDP na liniach konwencjonalnych" Zobacz prezentację "Aktualny stan prac w zakresie budowy sieci Kolei

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podroz-pociagiem-po-dwoch-regionalnych-trasach-w-wojewodztwie-pomorskim-bedzie-szybsza-modernizacja-linii-z-redy-na-hel-i-z-gdyni-do-koscierzyny-bedzie-kosztowala-blisko-cwierc-miliarda-zlotych-1480

Podróż pociągiem po dwóch regionalnych trasach w Województwie Pomorskim będzie szybsza. Modernizacja linii z Redy na Hel i z Gdyni do Kościerzyny będzie kosztowała blisko ćwierć miliarda złotych

19.10.2011

Kościerzyna-Gdańsk Osowa i do 100 km/h na odcinku Gdańsk Osowa-Gdynia, a także skrócenie czasu jazdy pociągów o ok. 20 - 30 minut w zależności od taboru oraz poprawa stanu technicznego infrastruktury, jak również [...] prędkości do 100 km/h (a na odcinku Puck – Władysławowo do 90km/h), a także skrócenie czasu jazdy pociągów o ok. 15 - 25 minut w zależności od zastosowanego taboru oraz poprawa stanu technicznego infrastruktury

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przebudowa-urzadzen-sterowania-ruchem-kolejowym-wraz-zabudowa-urzadzen-elektrycznego-ogrzewania-rozjazdow-w-stacji-krakow-batowice-1479

Przebudowa urządzeń sterowania ruchem kolejowym wraz zabudową urządzeń elektrycznego ogrzewania rozjazdów w stacji Kraków Batowice

19.10.2011

realizacji robót w ramach modernizacji linii E30 ) pociągów pasażerskich od Podłęża przez stację Kraków Nowa Huta do stacji Kraków Główny oraz pociągów towarowych do stacji Kraków Prokocim Towarowy. Dorota

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...37383940414243444546...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 411 do 420 z 4341.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook