Wyniki wyszukiwania
Nowiny – Tumlin”. Tylko w ramach etapu I i II przebudowanych będzie 15 wiaduktów, 22 mosty kolejowe, 3 kładki dla pieszych i 49 przejazdów kolejowo-drogowych. Dla wygody podróżnych na stacjach i przystankach
PRZECZYTAJruchem kolejowym. Roboty zaplanowano do końca 2023 r. Na stacji Ełk wykonawca kończy budowę peronu nr 3. Jest już nowa nawierzchnia i zadaszenie. Montowane będą tablice informacyjne i ławki oraz energooszczędne
PRZECZYTAJtrzech – po przebudowie – dla podróżnych przygotowane będą dwie platformy (obecne perony nr 2 i nr 3 z nową numeracją: peron nr 1 i nr 2). PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiły przetarg na realizację
PRZECZYTAJlinii na łączną długość ok. 516 km, 7 projektów dot. budowy nowych linii na łączną długość ok. 189 km, 3 projekty dokumentacyjne dotyczące ok. 183 km linii kolejowych. Podstawowe warunki realizacji inwestycji
PRZECZYTAJprogramu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021–2025”. Wartość inwestycji to ponad 3 mln zł netto. Zakończenie prac planowane jest w I kwartale 2024 r. Większy dostęp do komunikacji kolejowej
PRZECZYTAJoraz budowa nowych przystanków Trzeciewnica i Grudziądz Tuszewo. Na liście rezerwowej znajdują się 3 lokalizacje. W „Rządowym programie budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025”
PRZECZYTAJna łączną długość ok. 516 km, - 7 projektów dot. budowy nowych linii na łączną długość ok. 189 km, - 3 projekty dokumentacyjne dotyczące ok. 183 km linii kolejowych. Podstawowe warunki realizacji inwestycji
PRZECZYTAJprzebudowa układu torów w części zachodniej. Wymieniane są 3 rozjazdy. Na początek roku zaplanowano przebudowę kolejnych 3 rozjazdów i ostatnich 3 torów stacyjnych. Po zakończeniu tych robót w czerwcu podróżni
PRZECZYTAJlinii na łączną długość ok. 516 km, 7 projektów dot. budowy nowych linii na łączną długość ok. 189 km, 3 projekty dokumentacyjne dotyczące ok. 183 km linii kolejowych. Podstawowe warunki realizacji inwestycji
PRZECZYTAJPożarnej Policji kierowców karetek pogotowia ratunkowego kampania w mediach – spot informacyjny kampanii: 3 mln osób obejrzało w kinach 15 mln wyświetleń w Internecie i mediach społecznościowych #ŻółtaNaklejkaPLK
PRZECZYTAJ