• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 4.2. Rezultatów: 958, czas wyszukiwania 12 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-mosinie-pociagi-bezpiecznie-przejada-nad-samochodami-3524

W Mosinie pociągi bezpiecznie przejadą nad samochodami

30.10.2017

Śremską zapewnia płynny przejazd samochodów i dogodny ruch pieszych. Wiadukt ma długość 48 m i wysokość 4,6 m, co oznacza, że przejadą pod nim nawet samochody ciężarowe. – Wiadukt w Mosinie to kolejne bezkolizyjne [...] na odcinku Wrocław – Poznań, Etap III, odcinek Czempiń – Poznań” (Faza II). Jej koszt to około 428,2 mln zł, z czego ok. 320,8 mln zł stanowią fundusze unijne. Koszt całej modernizacji odcinka Poznań-Czempiń

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/komputery-zapewniaja-bezpieczna-podroz-na-zmodernizowanej-trasie-wroclaw-rawicz-2985

Komputery zapewniają bezpieczną podróż na zmodernizowanej trasie Wrocław – Rawicz

15.01.2016

linii kolejowej uzyskano m.in dzięki budowie 2 ekoduktów, 15 km ekranów akustycznych, oraz 49 separatorów dla ochrony czystości wód. Realizacja projektu POIiŚ 7.1-4 „Modernizacja linii kolejowej E59 Wrocław [...] kilkunastu nastawniach. Teraz trzech dyżurnych z jednego miejsca steruje ruchem pociągów, w tym na 4 przebudowanych stacjach: Skokowa, Żmigród, Oborniki Śląskie, Wrocław Osobowice. Obsługa centrum wykorzystuje

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-plus-coraz-blizej-powrotu-kolei-pasazerskiej-do-belchatowa-8586

Kolej Plus: coraz bliżej powrotu kolei pasażerskiej do Bełchatowa

24.07.2023

egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart ok. 13,3 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki budżetu państwa i ok. 2 mld zł środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni się do [...] niekwalifikowalnych (gdy dotyczy); przedłożenie deklaracji organizatora przewozów dla połączenia – min. 4 pary pociągów przez co najmniej 5 lat; zawarcie umowy na realizację inwestycji pomiędzy wnioskodawcą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-plus-kolej-pasazerska-wraca-do-belchatowa-7802

Kolej Plus: kolej pasażerska wraca do Bełchatowa

15.12.2022

Będący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart 13,2 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki Budżetu Państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni się [...] niekwalifikowalnych (gdy dotyczy); przedłożenie deklaracji organizatora przewozów dla połączenia – min. 4 pary pociągów przez co najmniej 5 lat; zawarcie umowy na realizację inwestycji pomiędzy wnioskodawcą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-most-nad-bugiem-ulatwi-podroz-z-warszawy-do-bialegostoku-3616

Nowy most nad Bugiem ułatwi podróż z Warszawy do Białegostoku

06.02.2018

Tylko dzięki przebudowie odcinka Sadowne – Czyżew pasażerowie skorzystają z nowych peronów na 4 przystankach i 2 stacjach. Wszystkie będą wyposażone w wiaty, nowe oświetlenie, ławki i antypoślizgową nawierzchnię

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szczecinek-i-bialogard-beda-wygodniejsze-dla-pasazerow-kolei-3081

Szczecinek i Białogard będą wygodniejsze dla pasażerów kolei

30.05.2016

wyposażone w czytelne oznakowanie, nowe oświetlenie i monitoring. Szacowany koszt robót w Szczecinku to 2,4 mln zł. Stacja Białogard będzie wygodniejsza dla osób niepełnosprawnych. PLK wybierze wykonawcę, który [...] zostanie dostosowany do obsługi osób o ograniczonej możliwości poruszania się. Na dwóch peronach (nr 2 i 3) wybudowane będą windy. Znacznie lepszy dostęp na peron pierwszy zapewni platforma przyschodowa [...] pod torami w Koszalinie i Sławnie. Stacja Koszalin zostanie wyposażona w dwie windy a stacja Sławno w 4 platformy przyschodowe. Remont przejścia pod torami w Międzyzdrojach rozpocznie się w drugiej połowie

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/wspolpraca-zarzadcow/wspolpraca-miedzynarodowa/sasiedni-zarzadcy/republika-bialorusi

Republika Białorusi

Terespol (PL) – Brest (BY) między stacjami obsługujących przejście graniczne Terespol i Brest Północny. 2. Miejscowe Kolejowe porozumienie Graniczne określające zasady zarządzania infrastrukturą kolejową dla [...] kolejową dla prowadzenia ruchu kolejowego na przejściu granicznym Siemianówka (PL) – Swisłocz (BY). 4. Miejscowe Kolejowe Porozumienie Graniczne określające zasady zarządzania infrastrukturą kolejową dla

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wyrzysk-osiek-i-bialosliwie-z-nowych-peronow-podrozuj-wygodnie-i-szczesliwie-10638

Wyrzysk Osiek i Białośliwie – z nowych peronów podróżuj wygodnie i szczęśliwie

11.04.2025

podróży koleją i rowerem – dwoma ekologicznymi środkami transportu. Wykonawcą wartej ponad 18,2 mln zł netto (ponad 22,4 mln zł brutto) modernizacji peronów na stacjach Białośliwie oraz Wyrzysk Osiek była firma

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-przystanek-bialystok-zielone-wzgorza-zwiekszy-dostep-do-kolei-8657

Nowy przystanek Białystok Zielone Wzgórza zwiększy dostęp do kolei

01.09.2023

ruchem kolejowym, na stacji Białystok pasażerom zostaną częściowo udostępnione nowe perony nr 1, 2 i 4. Ruch na stacji prowadzony będzie po nowych torach. Nad peronami powstało zadaszenie, które ochroni [...] ramach projektu „Prace na linii E75 na odcinku Czyżew – Białystok”. Wartość całej inwestycji to prawie 3,4 mld zł, zakończenie większości prac zaplanowano do końca 2023 r.; na stacji Łapy i Białystok na 2024

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/cztery-perony-tunel-i-ruchome-schody-stacja-bialystok-w-nowej-odslonie-10110

Cztery perony, tunel i ruchome schody – stacja Białystok w nowej odsłonie

30.09.2024

– dłuższe platformy nr 1 i 2 powstały głównie do obsługi składów dalekobieżnych, z krótszych peronów 3 i 4 odjeżdżają przede wszystkim regionalne szynobusy. Nowy peron nr 4 zbudowaliśmy w bezpośrednim [...] y częściowo przeszkloną wiatę, która ochroni podróżnych przed opadami. Osobny dach zyskał peron nr 4. Zadaszenia projektowaliśmy zarówno z myślą o potrzebach podróżnych, jak i walorach estetycznych – swoją [...] jest w ramach projektu „Prace na linii E75 na odcinku Czyżew – Białystok”. Wartość prac to prawie 3,4 mld zł. Projekt współfinansowany ze środków instrumentu CEF „Łącząc Europę” – (Connecting Europe Facility

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...37383940414243444546...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 411 do 420 z 958.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook