Wyniki wyszukiwania
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. oświadczają, że nie ma jeszcze ostatecznej wersji raportu Komisji. W tak poważnej i delikatnej sprawie ferowanie wyroków w pół drogi jest przedwczesne i ryzykowne. Nie
PRZECZYTAJKolej na wschód!
09.12.2015
Aby przyspieszyć prace, od października 2014 r. całkowicie wstrzymano ruch i wprowadzono komunikację zastępczą na odcinku Tłuszcz – Łochów, a następnie od stycznia br. na odcinku Łochów – Sadowne. Zam
PRZECZYTAJ1,5 mld zł na Krakowski Węzeł Kolejowy
09.12.2015
Więcej pociągów, liczniejsze kursy i krótsze czasy przejazdu to efekt, który dadzą nowe dodatkowe tory i nowoczesne urządzenia. Zmodernizowane stacje i nowe przystanki zapewnią wygodną obsługę pasażer
PRZECZYTAJKolejarze oczekują, że wykorzystanie systemów bezzałogowych do bieżącego monitoringu linii kolejowych może ograniczyć niszczenie i kradzież elementów infrastruktury kolejowej i tym samym poprawić bezp
PRZECZYTAJKolej usprawnia ruch w Ciechanowie
24.11.2015
Zmieniamy kolej na dobre. Kolejne efekty wielomiliardowych inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. pasażerowie odczują już w połowie grudnia br. Od nowego rozkładu jazdy, który zacznie wtedy obo
PRZECZYTAJInformacja i bezpieczeństwo Polskie Linie Kolejowe zadbały o czytelną informację dla podróżnych i pełne oznakowanie terenu stacji. Na wszystkich peronach zamontowano 81 elektronicznych tablic peronowy
PRZECZYTAJDbałość o jakość inwestycji na każdym etapie realizacji to nadrzędny cel zarządcy infrastruktury. Aby zapewnić stały nadzór oraz skutecznie prowadzić monitoring dokumentacji, prowadzonych prac czy wyt
PRZECZYTAJTylko w 2015 r. PLK oddały do użytku 12 nowych przystanków, które ułatwiają komunikację m.in. w Małopolsce, na Dolnym Śląsku, Lubelszczyźnie. Pasażerowie zyskali dodatkowe możliwości obsługi w Krakowi
PRZECZYTAJPlanowana inwestycja przyniesie wymierne korzyści dla regionu. Prace wpłyną na wzrost znaczenia kolei aglomeracyjnej na Śląsku, a pociąg stanie się konkurencyjnym środkiem transportu. Po zakończeniu p
PRZECZYTAJERTMS poziomu 2 opiera się na dedykowanym kolei systemie łączności bezprzewodowej GSM-R oraz na nowoczesnych technologiach IT. Składa się z dwóch elementów: Europejskiego Systemu Sterowania Pociągiem
PRZECZYTAJ