• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1186, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-zleci-utrzymanie-linii-kolejowych-zewnetrznym-firmom-przetargi-na-prawie-200-mln-zl-jeszcze-w-tym-roku-2906

PLK zleci utrzymanie linii kolejowych zewnętrznym firmom. Przetargi na prawie 200 mln zł jeszcze w tym roku

12.10.2015

rośnie prędkość pociągów, skracają się czasy przejazdu. W 2015 roku PLK zwiększyła prędkość na 2,5 tys. km torów. - PLK jako odpowiedzialny zarządca torów, nie tylko modernizuje linie kolejowe, ale też

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/swietokrzyskie-14-mld-zl-na-rozwoj-kolei-3162

Świętokrzyskie: 1,4 mld zł na rozwój kolei

24.08.2016

obejmuje 2 projekty o wartości 385 mln zł. Podstawowe efekty prac - skrócenie czasu przejazdu: w relacji Warszawa – Kielce przez CMK (łącznicę we Włoszczowie) o ok. 30 min , z 2 h 40 min do ok. 2h 10 min [...] Centralnej Magistrali Kolejowej poprzez likwidację przejazdów w poziomie szyn w km 127 i 147 oraz budowę skrzyżowań dwupoziomowych (CEF) 2. Prace na linii kolejowej nr 8 na odcinku Skarżysko - Kamienna – Kielce [...] Lista rezerwowa: 1. Prace na liniach kolejowych nr 61, 567 na odcinku Kielce – Żelisławice (POIiŚ) 2. Prace na linii kolejowej nr 25 na odcinku Końskie – Skarżysko (PO PW) Kontakt dla mediów: Mirosław

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/po-nitce-do-dwoch-torow-miedzy-poznaniem-a-pila-10773

Po „nitce” do dwóch torów między Poznaniem a Piłą

05.06.2025

Znacząco zwiększamy możliwości przejazdów między Poznaniem a Piłą (linia kolejowa nr 354) – na ponad 2km odcinku trasy, między posterunkiem Oborniki Wielkopolskie Most a stacją Oborniki Wielkopolskie wybudujemy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dworzec-lodz-fabryczna-nabiera-ostatecznych-ksztaltow-2727

Dworzec Łódź Fabryczna nabiera ostatecznych kształtów!

12.02.2015

których pociągi ze zmodernizowanej stacji Łódź Widzew dotrą czterotorowym tunelem o długości blisko 2km. Na perony będzie można dostać się ruchomymi schodami. Będą też windy – stacja będzie dostosowana

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przebudowa-stacji-pilawa-zwiekszy-komfort-obslugi-podroznych-3598

Przebudowa stacji Pilawa zwiększy komfort obsługi podróżnych

22.01.2018

rozbiórka starych peronów. Demontowane są tory, rozjazdy, oświetlenie i sieć trakcyjna. Wykonawca zdjął 5 km starej sieci trakcyjnej i wbił ponad 100 fundamentów nowych słupów. Trwają prace przy budowie tunelu [...] tysięcy podkładów, około 14 tysięcy ton tłucznia i kruszyw. Na odcinku Pilawa – Dęblin na około 50 km zdemontowany został jeden tor i sieć trakcyjna. Kontynuowana jest rozbiórka starych urządzeń sterowania [...] pompy do betonu. Nowe tory, po przebudowie linii Otwock – Lublin, będą dostosowane do prędkości 160 km/h, a wymiana rozjazdów i przebudowa przejazdów kolejowo-drogowych zapewni większy poziom bezpieczeństwa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagiem-z-legnicy-do-lubina-i-rudnej-gwizdanow-3430

Pociągiem z Legnicy do Lubina i Rudnej Gwizdanów

21.07.2017

Składy z ładunkami pojadą nawet 80 km/h. Sprawny transport będzie efektem m.in. wymiany 36 rozjazdów i odnowienia 65 obiektów inżynieryjnych. Zakres przewidzianych prac na 40 km obejmuje m.in. tory, mosty, wiadukty [...] pomiędzy głównymi ośrodkami Zagłębia Miedziowego: Legnicą, Lubinem i Głogowem. Dwukrotnie szybciej – 120 km/h pojadą pociągi pasażerskie. Czas przejazdu skróci się o połowę z ponad godziny do ok 30 min. - PKP [...] mobilności. Planowana jest budowa nowego przystanku Lubin Stadion. Będzie on położony w odległości ok. 1,5 km od stacji Lubin Górniczy. Nowy, funkcjonalny peron będzie wyposażony m.in. w wiaty, siedzenia oraz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-na-wykonanie-robot-budowlanych-dla-budowy-nowych-skrzyzowan-dwupoziomowych-na-obszarze-lsc-nasielsk-686

Otwarcie ofert na wykonanie robót budowlanych dla budowy nowych skrzyżowań dwupoziomowych na obszarze LSC Nasielsk

23.12.2009

Nasielsk: zadanie 7 - wiadukty kolejowe w km 53,778 i 65,092 oraz wiadukt drogowy w km 67,900 i zadanie 8 -wiadukt drogowy w km 55,894 oraz wiadukt kolejowy w km 66,817”. Zadanie 7 dotyczy: - wiaduktu kolejowego [...] (netto)/ 9 650 218,82 euro (brutto) zadanie 8 7 046 048,03 euro (netto)/ 8 596 178,60 euro (brutto) 2. Konsorcjum: - Przedsiębiorstwo Robót kolejowych i Inżynieryjnych S.A. - Trakcja Polska S.A. - INTOP

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/osiem-ofert-na-lcs-malbork-1035

Osiem ofert na LCS Malbork

18.11.2010

siedzibą w Malborku, liczącym ponad 50 km, obejmującym 2 odcinki: odcinek nr 1 - realizacja robót budowlanych w obszarze LCS Malbork: granica LCS do stacji Malbork. odcinek nr 2 - realizacja robót budowlanych [...] Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM Sp. z o.o., Wrocław. Zaoferowana cena: 1 088 790 092,21 PLN 2. Konsorcjum firm: Budimex SA, Warszawa; Tchas Polska Sp. z o.o., Eiffage Budownictwo Mitex S.A. Zaoferowana

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-czerwcu-drugi-tor-w-centrum-krakowa-ulatwi-podrozowanie-fotogaleria-7001

W czerwcu drugi tor w centrum Krakowa ułatwi podróżowanie - FOTOGALERIA

20.05.2022

100 km/h. Tory „boczne” będą dla pociągów aglomeracyjnych i regionalnych. Takie rozwiązanie – cztery tory, ułatwi prowadzenie ruchu i możliwość uruchamiania dodatkowych połączeń. Wart przeszło 1,2 mld

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pasazerowie-miedzy-krasnikiem-a-zaklikowem-korzystaja-z-nowych-peronow-4164

Pasażerowie między Kraśnikiem a Zaklikowem korzystają z nowych peronów

30.03.2019

wanych stacjach i przystankach. Sprawny przejazd na odcinku Kraśnik – Zaklików to efekt wymiany 35 km toru oraz 16 nowych rozjazdów. Dla planowanej elektryfikacji, posadowiono już ponad 600 słupów sieci [...] Więcej informacji o projekcie za 367 mln zł na stronie http://www.plk-polskawschodnia.pl/linia-68-2/mapa/ . Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rz

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...36373839404142434445...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 401 do 410 z 1186.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook