Wyniki wyszukiwania
Modernizacja, rewitalizacja i remont obiektów przekłada się na większą przepustowość linii kolejowych i poprawia bezpieczeństwo. W 2015 roku 46 mostów objęła modernizacja, a 99 remont. Dzięki tym prac
PRZECZYTAJPrace remontowe na moście prowadzone są w szybkim tempie. Wykonawca na torze prowadzącym z Warszawy Wschodniej do Warszawy Centralnej zamontował już 350 mostownic. Na dystansie 120 metrów zainstalowan
PRZECZYTAJSą efekty inwestycji PLK
21.01.2015
W artykule Violetty Krasnowskiej niestety nie ma liczb, które jednoznacznie bronią działań Polskich Linii Kolejowych, a które autorka otrzymała. Bez nich artykuł pokazuje tylko mały wycinek trudnych s
PRZECZYTAJPolskie Linie Kolejowe S.A. wraz z przewoźnikami opracowały połączenia w taki sposób, aby najlepiej wykorzystać możliwości sieci kolejowej. Nowy rozkład pozwala jednocześnie na uruchamianie połączeń p
PRZECZYTAJInwestycja PLK wpisuje się w strategię rozwoju transportu kolejowego i intermodalnego województwa podkarpackiego. Linia między stacjami Padew a Wolą Baranowską zapewnia połączenie sieci kolejowej z je
PRZECZYTAJPoprawianie parametrów infrastruktury na kolei to proces, na który składają się przede wszystkim zadania z branży dróg kolejowych, automatyki oraz energetyki. To trzy obszary, które można uznać za klu
PRZECZYTAJ- Kolej to złożony system, którego fundamentem jest infrastruktura. To właśnie sieć kolejowa PLK SA w znacznym stopniu tworzy warunki funkcjonowania przewoźników kolejowych i determinuje jakość usług
PRZECZYTAJZ perspektywy MIR realizacja Krajowego Programu Kolejowego, obejmującego kwotę 67 mld zł pozytywnie wpłynie na rozwój rynku kolejowego. Rekordowe środki na rozwój infrastruktury, które wykorzystywać b
PRZECZYTAJW Biurze Spraw Pracowniczych PLK SA, powstał zespół nowoczesnych narzędzi HR, który skupia się wypracowaniu nowych, kreatywnych sposobów poprawy wsparcia pracowników i działalności firmy. Inicjatywę t
PRZECZYTAJŚrodki z KPO na kolej wydamy efektywnie
06.08.2024
Zmiana alokacji finansowania części inwestycji kolejowych dotyczy wyłącznie nieefektywnych zadań, których realizacja mogłaby wpłynąć na poniesienie niezasadnych kosztów przy braku spodziewanych efektó
PRZECZYTAJ