• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1909, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/projekt-cennika-pkp-polskich-linii-kolejowych-sa-na-rozklad-jazdy-pociagow-2022-2023-na-etapie-konsultacji-6645

Projekt cennika PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. na rozkład jazdy pociągów 2022/2023 na etapie konsultacji

28.01.2022

uwzględnia standard udostępnianych linii kolejowych na trasie przejazdu pociągu tzn. dopuszczalną prędkość, maksymalne naciski osi, maksymalne naciski liniowe. Obowiązujące przepisy nie przewidują na etapie

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/warunki-udostepniania-infrastruktury-i-regulaminy/regulamin-sieci/archiwum-regulaminow/regulamin-sieci-2022/2023

Regulamin sieci 2022/2023

kolejowej: 2.1 (P) Wykaz maksymalnych prędkości – pasażerskie składy wagonowe i lokomotywy luzem POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 213 KB 2.1 (A) Wykaz maksymalnych prędkości – autobusy szynowe i EZT POBIERZ XLSX [...] XLSX rozmiar pliku: 213 KB 2.1 (T) Wykaz maksymalnych prędkości – pociągi towarowe POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 165 KB 2.2. Wykaz maksymalnych nacisków osi na tor POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 142 KB 2.3.

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/warunki-udostepniania-infrastruktury-i-regulaminy/regulamin-sieci/archiwum-regulaminow/regulamin-sieci-2023/2024

Regulamin sieci 2023/2024

kolejowej: 2.1 (P) Wykaz maksymalnych prędkości – pasażerskie składy wagonowe i lokomotywy luzem POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 200 KB 2.1 (A) Wykaz maksymalnych prędkości – autobusy szynowe i EZT POBIERZ XLSX [...] XLSX rozmiar pliku: 201 KB 2.1 (T) Wykaz maksymalnych prędkości – pociągi towarowe POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 150 KB 2.2. Wykaz maksymalnych nacisków osi na tor POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 112 KB 2.3.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wojewodztwo-podlaskie-plk-sa-podsumowuja-rok-2024-10428

Województwo podlaskie – PLK SA podsumowują rok 2024

14.01.2025

zelektryfikowana na całym przebiegu, a pociągi pasażerskie będą na wybranych odcinkach kursować z prędkością 200 km/h lub więcej. Pociągiem do Łomży W listopadzie otwarto oferty w przetargu na rewitalizację [...] Śniadowo – Łapy oraz odbudowę dwóch stacji. Pociągi między Łomżą i Łapami miałyby jechać maksymalną prędkością 80-120 km/h, a średni czas przejazdu pociągu z Łomży do Białegostoku, po zakończeniu wszystkich

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowosci-w-nowym-rocznym-rozkladzie-jazdy-pociagow-2024-2025-10318

Nowości w nowym rocznym rozkładzie jazdy pociągów 2024/2025

13.12.2024

Łącznie to aż 48 relacji pociągów jeżdżących cyklicznie. – Realizowane prace umożliwiają podnoszenie prędkości na liniach kolejowych, co oznacza jeszcze szybsze podróże. To otwiera przed przewoźnikami nowe [...] podróże i nowe połączenia Od niedzieli najszybsze pociągi pojadą między Szczecinem a Poznaniem z prędkością do 160 km/h w czasie poniżej 2 godz. Dzięki inwestycji skróci się też przejazd na trasie Szczecin

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/warunki-udostepniania-infrastruktury-i-regulaminy/regulamin-sieci/regulamin-sieci-2024/2025

Regulamin sieci 2024/2025

XLSX rozmiar pliku: 119 KB 2. Charakterystyka infrastruktury kolejowej: 2.1. Wykaz maksymalnych prędkości POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 272 KB 2.2. Wykaz maksymalnych nacisków osi na tor POBIERZ XLSX rozmiar

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/4-lata-w-jeden-rok-wiecej-prac-utrzymaniowych-i-rewitalizacyjnych-na-polskiej-sieci-kolejowej-w-2025-roku-10509

4 lata w jeden rok? Więcej prac utrzymaniowych i rewitalizacyjnych na polskiej sieci kolejowej w 2025 roku!

24.02.2025

Zastosowanie maszyny PUN umożliwia potokową wymianę podkładów (w razie potrzeby również szyn) z prędkością dochodzącą nawet do 1 km toru w ciągu ośmiogodzinnej zmiany roboczej. Będziemy informować o realizacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/aktualnosci/szczegoly/bezpieczny-piatek-27-czerwca-2025-r-10845

Bezpieczny Piątek – 27 czerwca 2025 r.

a dyżurny ruchu będzie mógł zatrzymać nadjeżdżający pociąg lub nakazać maszyniście zmniejszenie prędkości. Dzięki szybkiej reakcji możesz uratować życie – swoje lub innych. Jeśli zauważysz awarię na przejeździe

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/warunki-udostepniania-infrastruktury-i-regulaminy/regulamin-sieci/regulamin-sieci-2025/2026

Regulamin sieci 2025/2026

XLSX rozmiar pliku: 119 KB 2. Charakterystyka infrastruktury kolejowej: 2.1. Wykaz maksymalnych prędkości POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 253 KB 2.2. Wykaz maksymalnych nacisków osi na tor POBIERZ XLSX rozmiar

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/analiza-uwarunkowan-spolecznych-rozwoju-kolei-duzych-predkosci-w-polsce-w-perspektywie-roku-2050-1447

„Analiza uwarunkowań społecznych rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce w perspektywie roku 2050”

26.09.2011

społecznych rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce w perspektywie roku 2050. Wykonawca w sposób obiektywny przedstawi wpływ budowy i eksploatacji sieci linii dużych prędkości na rozwój społeczny kraju, z [...] kolei dużych prędkości w Polsce w perspektywie roku 2050 będą stanowiły zbiór bardzo ważnych argumentów niezbędnych do uzyskania dofinansowania projektu przygotowania budowy linii dużych prędkości ze środków [...] Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Kolei Dużych Prędkości tel. + 48 22 473 24 42 r.kuczynski@plk-sa.pl Projekt 7.1-26 „Przygotowanie budowy linii dużych prędkości" ubiega się o współfinansowanie ze środków

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...35363738394041424344...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 391 do 400 z 1909.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook