• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy montaż. Rezultatów: 606, czas wyszukiwania 11 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rail-baltica-bez-waskiego-gardla-dwa-mosty-i-dwa-tory-nad-bugiem-na-trasie-warszawa-bialystok-4498

Rail Baltica bez wąskiego gardła, dwa mosty i dwa tory nad Bugiem na trasie Warszawa - Białystok

31.12.2019

przesunięty w związku z trudnościami jakie napotkał wykonawca przy budowie mostu na Bugu oraz przy montażu nowego systemu sterowania ruchem kolejowym. Prace na odcinku Sadowne – Czyżew są realizowane w ramach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-podpisuja-umowy-za-14-mld-zl-na-linie-szczecin-poznan-4524

PLK podpisują umowy za 1,4 mld zł na linię Szczecin – Poznań

27.01.2020

sieci trakcyjnej. Na przebudowywanym odcinku zostanie podniesiony poziom bezpieczeństwa m.in. poprzez montaż dodatkowych zabezpieczeń na przejazdach. W ramach całego odcinka Wronki – Słonice PLK zmodernizują

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rail-baltica-podroze-warszawa-bialystok-dwoma-torami-nad-bugiem-4522

Rail Baltica. Podróże Warszawa – Białystok dwoma torami nad Bugiem

24.01.2020

zmieniony w związku z trudnościami jakie napotkał wykonawca przy budowie mostu na Bugu oraz przy montażu nowego systemu sterowania ruchem kolejowym. Wygodnie koleją do Białegostoku - teraz czas na Czyżew

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-rozpoczna-przebudowe-linii-do-wisly-glebce-i-cieszyna-4544

PLK rozpoczną przebudowę linii do Wisły Głębce i Cieszyna

12.02.2020

Perony zyskają nowe oświetlenie, co wpłynie na bezpieczeństwo podróżowania. Zaplanowano również montaż stojaków na rowery. W ramach projektu zostaną wymienione prawie 52 km torów. Nowe rozjazdy oraz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepsze-podroze-ze-stacji-w-zielonej-gorze-4550

Lepsze podróże ze stacji w Zielonej Górze

20.02.2020

1a; Remont przejścia podziemnego wraz z montażem dwóch wind; Montaż systemu dynamicznej informacji pasażerskiej na peronach i w budynku dworca. Drugi etap Montaż zadaszenia nad peronami; Rozbudowa przejścia [...] przejścia podziemnego na stacji z montażem windy; Przebudowa wiaduktu kolejowego nad ul. Stefana Batorego.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/wiertnica-na-budowie-most-nad-kanalem-kedzierzynskim-4555

Wiertnica na budowie: most nad Kanałem Kędzierzyńskim

zdemontowane, a w jego miejsce zamontowano nowe, o masie 300 ton. Na wiosnę zakończymy na obiekcie montaż toru i sieci trakcyjnej. Do przygotowania gruntu pod nowy most i prowadzący do niego tor potrzebny

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/etapy-przebudowy-mostu-nad-kanalem-kedzierzynskim-4556

Etapy przebudowy mostu nad Kanałem Kędzierzyńskim

sposób został zamontowany tak ciężki element – o masie 300 ton. Na wiosnę zakończymy na przeprawie montaż toru i sieci trakcyjnej. Roboty na linii Toszek-Stare Koźle są przeprowadzane w ramach projektu „Prace

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wloclawek-start-kolejnej-edycji-warsztatow-bezpieczenstwa-plk-dla-instruktorow-nauki-jazdy-4558

Włocławek. Start kolejnej edycji warsztatów bezpieczeństwa PLK dla instruktorów nauki jazdy

26.02.2020

propagowali wiedzę o właściwych zachowaniach. Budowa bezkolizyjnych przejazdów nad i pod torami oraz montaż dodatkowych urządzeń na przejazdach nie wystarczą, jeśli kierowcy nie będą dobrze przygotowani i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dla-lepszych-podrozy-plk-zwieksza-mozliwosci-linii-zbaszynek-czerwiensk-4570

Dla lepszych podróży PLK zwiększą możliwości linii Zbąszynek – Czerwieńsk

06.03.2020

wprowadzenia większej liczby pociągów. Zwiększy bowiem przepustowość linii po przebudowie torów i montażu nowoczesnego systemu sterowania ruchem kolejowymi i wymianie rozjazdów m.in. w Babimoście, Sulechowie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dodatkowy-nowy-peron-6-na-wroclawiu-glownym-4577

Dodatkowy nowy peron 6 na Wrocławiu Głównym

13.03.2020

stylistyce. Były wyzwania przy budowie szóstki Prace przy nowym peronie wymagały również prac torowych, montażu urządzeń sterowania ruchem i wymiany rozjazdu. Wyzwaniem przy realizacji inwestycji było „przebicie”

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...35363738394041424344...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 391 do 400 z 606.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook