• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mln. Rezultatów: 2353, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczniejsza-kolej-dzieki-szkoleniom-na-nowoczesnym-symulatorze-2916

Bezpieczniejsza kolej dzięki szkoleniom na nowoczesnym symulatorze

26.10.2015

– mówi Tomasz Drobysz, dyrektor ds. wdrożenia symulatorów w PLK. Wartość inwestycji przekracza 4,5 mln zł. Ze szkoleń skorzysta ponad 8,6 tys. pracowników PLK odpowiedzialnych za bezpieczne prowadzenie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wroclaw-rozanka-nowy-przystanek-na-kolejowej-mapie-wroclawia-2918

Wrocław Różanka – nowy przystanek na kolejowej mapie Wrocławia

27.10.2015

linii E 59 Wrocław – Poznań. Koszt budowy nowego przystanku, łącznie z trasami dojścia wyniósł ponad 6 mln zł. Inwestycja została zrealizowana w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-80-minut-z-wroclawia-do-poznania-ogloszony-przetarg-na-ostatni-odcinek-trasy-2914

W 80 minut z Wrocławia do Poznania. Ogłoszony przetarg na ostatni odcinek trasy

24.10.2015

W ramach projektu PLK zmodernizuje 35 km torów, sieć trakcyjną i wymieni urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Przebudowane będą stacje Rawicz i Bojanowo oraz przystanki: Kaczkowo i Rydzyna. Zwiększ

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-technologie-na-polskiej-kolei-2922

Nowe technologie na polskiej kolei

29.10.2015

ERTMS, czyli Europejski System Zarządzania Ruchem Kolejowym, opiera się na dedykowanym kolei systemie łączności bezprzewodowej GSM-R oraz na nowoczesnych technologiach IT. Dzięki niemu maszynista na b

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rosnie-nowy-most-kolejowy-z-polski-do-niemiec-2926

Rośnie nowy most kolejowy z Polski do Niemiec

04.11.2015

odcinek Bielawa Dolna – Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką oraz elektryfikacja” wynosi około 23 mln zł. Prace potrwają do końca przyszłego roku. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przetarg-na-linie-podmiejska-w-warszawie-ogloszony-2928

Przetarg na linię podmiejską w Warszawie ogłoszony

07.11.2015

pociągów dalekobieżnych i międzynarodowych. Inwestycję przewidziano na lata 2016-2019. Jej wartość to 350 mln zł. To kolejne postępowanie finansowane z unijnego instrumentu finansowego CEF „Łącząc Europę”. Dzięki

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/125-mln-zl-na-slaski-odcinek-weglowki-ulatwi-przewoz-towarow-do-portow-2935

125 mln zł na śląski odcinek Węglówki ułatwi przewóz towarów do portów

18.11.2015

ułatwi dostęp do pociągów. Całkowity koszt inwestycji na odcinku Tarnowskie Góry – Kalety to ok. 46 mln zł. Prace zakończą się w grudniu 2015 r. Coraz lepsza Węglówka i linie na Śląsku Na linii nr 131 w [...] 2013 r. odcinki: Bytom Północ – Radzionków – Tarnowskie Góry oraz Kalety – Strzebiń. W 2015 r. za 100 mln zł Polskie Linie Kolejowe zrealizowały też program ”Udrożnienie podstawowych ciągów komunikacyjnych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniejsza-podroz-na-trasie-rzeszow-przemysl-2936

Wygodniejsza podróż na trasie Rzeszów – Przemyśl

20.11.2015

W tym roku za ponad 25 mln zł zarządca infrastruktury zmienia stacje Jarosław i Przemyśl oraz szlaki Żurawica – Przemyśl i Przemyśl – Hurko. Na stacji Jarosław dla podróżnych powstaje dłuższy 400 m peron

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczniej-na-kolei-dzieki-304-zmodernizowanym-przejazdom-2933

Bezpieczniej na kolei dzięki 304 zmodernizowanym przejazdom

13.11.2015

44%. W 2014 roku na przejazdach zanotowano o 14% mniej wypadków niż w 2013. Liczby inwestycji: 393 mln PLN – taki jest koszt realizacji tzw. „projektów przejazdowych”, 304 – tyle przejazdów będzie zmod

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/za-85-mln-zl-zmienia-sie-stacja-warszawa-okecie-2938

Za 85 mln zł zmienia się stacja Warszawa Okęcie

20.11.2015

Tylko na modernizację stacji Warszawa Okęcie PLK przeznaczyła 85 mln złotych. W grudniu od nowego rozkładu jazdy, pasażerowie będą w pełni korzystać z nowego peronu, który będzie wyposażony w ławki, o [...] osobowych Modernizacja linii Warszawa – Radom W grudniu kończą się prace na stacji Radom, o wartości 100 mln złotych. Pasażerowie będą korzystali z trzech całkowicie przebudowanych i w pełni wyposażonych peronów

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...35363738394041424344...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 391 do 400 z 2353.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook