Wyniki wyszukiwania
kN – co jest szczególnie ważne dla wywozu kruszywa z pobliskich kopalń. Stacja w Legnicy jest na etapie projektowania przebudowy. Do 2020 r. będzie w pełni dostępna dla osób o ograniczonej możliwości
PRZECZYTAJ. Inwestycja „Poprawa przepustowości linii kolejowej E 20 na odcinku Warszawa – Mińsk Mazowiecki, etap I” będzie realizowana w systemie „projektuj + buduj”. Planowana na 26 miesięcy od podpisania umowy
PRZECZYTAJrealizowana w ramach projektu POIiŚ 5.2-12.1 „ Poprawa stanu technicznego obiektów inżynieryjnych etap I - Modernizacja estakady kolejowej w Gorzowie Wielkopolskim”, współfinansowana przez Unię Europejską
PRZECZYTAJProjekt „Prace na liniach kolejowych nr 14, 811 na odcinku Łódź Kaliska – Zduńska Wola – Ostrów Wlkp., Etap I: Łódź Kaliska – Zduńska Wola” realizowany jest w formule projektuj i buduj. Całkowity koszt prac
PRZECZYTAJkolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk, na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I (POIiŚ 5.1-11.1)” Kontakt dla mediów: Karol Jakubowski PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zespół prasowy
PRZECZYTAJkolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk, na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I (POIiŚ 5.1-11.1)”. Wartość całego projektu wynosi ponad 3,4 mld zł, z czego kwota dofinansowania
PRZECZYTAJjest częścią większego zadania: „Modernizacja linii kolejowej nr 4 – Centralna Magistrala Kolejowa etap II”. Zmiany w kursowaniu pociągów Od 10 lipca do 10 sierpnia zaplanowano przerwę w ruchu pociągów
PRZECZYTAJpełnią role przejść. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego
PRZECZYTAJPoczątek prac na stacji Piaseczno
10.03.2016
Warszawa Jeziorki i Czachówek Górny część starych peronów została już rozebrana i wykonawca jest na etapie zabudowy ścianek peronowych dla nowych, 200 metrowych peronów. Na 27-kilometrowym odcinku linii kolejowej
PRZECZYTAJenia wody odprowadzanej z mostu. Koszt realizowanego projektu „Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Bielawa Dolna – Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką oraz elektryfikacja” wynosi około
PRZECZYTAJ