Wyniki wyszukiwania
Coraz bardziej otwiera się przestrzeń po rozbiórce XIX – wiecznego ziemnego nasypu kolejowego. Maszyny intensywnie pracują w kilku miejscach. Każdego dnia z budowy wyjeżdża kilkadziesiąt pełnych wywrotek
PRZECZYTAJkolejowej Wrocław – Jelenia Góra Zakończyły się prace przy tunelu między Wojanowem a Janowicami Wielkimi. XIX-wieczny tunel został poszerzony z ok. 8 do ok.11 metrów i poprawił przepustowość trasy. Od 4 czerwca
PRZECZYTAJie remontu torów na szlaku Manowo - Rosnowo. Szyny na tym odcinku pochodzą w większości jeszcze z XIX w. Wykonanie prac, planowanych na październik/listopad br. zapewni Towarzystwu utrzymanie sprawnych
PRZECZYTAJutrzymanie sprawnych przejazdów zabytkową kolejką. Szyny na tym odcinku w większości pochodzą jeszcze z XIX wieku i są niespotykane na kolejach. Te przekazane przez PLK SA (typ 8a), są szynami cięższymi o dużo
PRZECZYTAJE 30 zagląda do urzędów i szkół
13.02.2009
na temat linii E 30 uzupełniły także foldery. Gimnazjaliści - miejscowości, która rozwinęła się w XIX w przy kolei - zainteresowani byli również szkołami kolejowymi i warunkami niezbędnymi do podjęcia
PRZECZYTAJkolejowych połączeń na trasie Wrocław – Jelenia Góra dzięki pracom PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w XIX w. tunelu miedzy Trzcińskiem a Wojanowem. Środki budżetowe przeznaczone na tę inwestycję pozwolą na [...] Zakończenie prac przewidziane jest w 2024 r. Tunel między Trzcińskiem a Wojanowem powstał w II poł. XIX w. Liczący 293 m obiekt znajduje się pod wzniesieniem Góry Tunelowej (440 m n.p.m.) na terenie Wzgórz
PRZECZYTAJtunelu. Front od strony Wojanowa ma dodatkowe zabezpieczenia. Wykonano prace związane z odwodnieniem. W XIX-wiecznym obiekcie są nowe tory i sieć trakcyjna. Na zlecenie PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. zadanie
PRZECZYTAJ