Wyniki wyszukiwania
We wtorek (2 lipca), pierwsze pociągi pojadą nowym torem od Krakowa Głównego, przez estakady i wiadukty nad ul. Kopernika, Grzegórzecką i Miodową, aż do ul. Podgórskiej. – To milowy krok dla rozwoju k
PRZECZYTAJNowa estakada kolejowa w Krakowie
06.03.2019
przejeżdżających pociągów na otoczenie. Następnie montowane będą tory. Powstaje równocześnie nowa część XIX – wiecznego wiaduktu kolejowego. W najbliższych miesiącach zostanie połączona z wybudowanymi po sąsiedzku
PRZECZYTAJObecnie przez miasto biegnie XIX – wieczny nasyp kolejowy, który dzieli centrum Krakowa i utrudnia komunikację po obu jego stronach. Do tej pory znajdowały się na nim dwa tory kolejowe. W obliczu rosnących
PRZECZYTAJKopernika do ul. Miodowej zapewni nowa, 850-metrowa estakada, która zastąpi obecny w Krakowie od połowy XIX wieku - nasyp kolejowy. Więcej informacji na temat inwestycji na stronie www.krakow-rudzice.pl. Kontakt
PRZECZYTAJWykonawca na realizację zadania będzie miał około dwa lata. Tunel - trzystumetrowy obiekt z połowy XIX wieku znajduje się pod wzniesieniem Góry Tunelowej na odcinku Janowice Wielkie – Wojanów, w pobliżu
PRZECZYTAJKraków – nowoczesna kolej z historią
29.09.2021
ić ofertę kolejowych podróży. Obok budowy estakad i mostów kończy się przygotowanie rewitalizacji XIX-wiecznego wiaduktu kolejowego nad ul. Grzegórzecką. Projekt przebudowy jest uzgadniany z Wojewódzkim
PRZECZYTAJHistoria w linie kolejowe wpisana
02.11.2015
jedynego czynnego, zwodzonego mostu kolejowego na Regalicy. Konstrukcja została zbudowana jeszcze w XIX w i była przebudowana w latach trzydziestych XX w. W tym roku PLK wymieniła tory, zabezpieczyła an
PRZECZYTAJna wschód Węgrzc Wielkich. Skalę przedsięwzięcia najwyraźniej widać w samym centrum miasta, gdzie XIX - wieczny nasyp kolejowy zastąpiony zostanie nowoczesnymi estakadami, na których ułożone zostaną aż
PRZECZYTAJorganizacji i zachowania szczególnej ostrożności. Wrocławska estakada kolejowa powstała na przełomie XIX i XX wieku. Wiadukty pierwotnie były stalowe oparte na przyczółkach i żeliwnych filarach. Do dnia
PRZECZYTAJDwie ponad 130-letnie przeprawy w pętli rzeki Bóbr w Kotlinie Marciszowskiej między Sędzisławem a Marciszowem są już przygotowane do kluczowych prac. Kolejowa infrastruktura została zdjęta, a konstruk
PRZECZYTAJ