Wyniki wyszukiwania
transporty. Łącznie transport obejmuje ponad 50 dużych elementów – w większości o wadze kilkudziesięciu ton. Najcięższy ma wagę ok.100 ton. To łożysko napędowe głowicy, część głównego napędu. Pozostałe ciężkie
PRZECZYTAJChangsha. Następnie została rozebrana i przygotowana do transportu. Ładunek składa się z 36 części o wadze ok. 600 ton. Największa z nich waży 87 ton, a tzw. głowica tnąca ma 4,8 metra średnicy i waży 41 ton
PRZECZYTAJwspólnego dla całej Europy Europejskiego Systemu Zarządzania Ruchem Kolejowym, to docenienie roli i wagi jaką narodowy zarządca infrastruktury odgrywa i będzie odgrywał w rozwoju kolei na starym kontynencie
PRZECZYTAJna specjalnej barce, drogą wodną – na Martwą Wisłę, gdzie most został ostatecznie złożony. Średnia waga jednego elementu to 28 ton. Niezwykle widowiskowa część operacji – podnoszenie łuków i montaż podparć
PRZECZYTAJtubingów potrzebnych do budowy tuneli ok. 10 ton– waga dużego tubingu 83 tony – waga dużego pierścienia (8 tubingów) ok 6 ton – waga małego tubingu 41 ton – waga małego pierścienia (6 tubingów i „klucz”) 100
PRZECZYTAJczterech odcinków jednotorowych 13,04 m i 8,76 m – średnice tarcz maszyn TBM 1560 ton – waga większej maszyny 650 ton – waga mniejszej maszyny 10 m – szacowany dzienny postęp drążenia 25 m – największa głębokość
PRZECZYTAJzostanie przeniesiona z poziomu -3 przystanku Koziny na poziom -2. Operacja umieszczenia maszyny o wadze 650 ton wymaga podzielenia na mniejsze elementy, które następnie zostaną wyniesione na powierzchnię
PRZECZYTAJna martwej Wiśle już sześciokrotnie zwiększyła możliwości przewozowe. W pierwszym półroczu 2016 r. waga ładunków przewiezionych do portu koleją wzrosła, w porównaniu do pierwszego półrocza 2015 roku, o
PRZECZYTAJmostu kolejowego nad Wisłą. Od listopada zeszłego roku rozebrano 9 stalowych konstrukcji o łącznej wadze prawie 2 tysięcy ton. Do tej operacji wykorzystywano specjalistyczne, ciężkie dźwigi, które na barkach
PRZECZYTAJnym odcinku linii 21 stycznia pojechały pierwsze pociągi. Nowa przeprawa o długości 122 metrów i wadze 2 tysięcy ton umożliwia jazdę z prędkością 100 km/h - po starym moście mogły one jeździć 20 km/h.
PRZECZYTAJ