Wyniki wyszukiwania
dla podróżnych będzie zupełnie nowa krawędź peronowa o długości 150 metrów, która powstała na przedłużeniu peronu nr 1. Z tej części stacji podróżni będą mieli zapewnione połączenia w kierunku Szczytna
PRZECZYTAJŁatwiejsze dojście do pociągów ułatwiają dwa nowe przejścia podziemne. Pierwsze z nich jest przedłużeniem istniejącego tunelu do dworca i prowadzi na perony 4 i 5. Drugie przejście pod wiaduktem wschodnim
PRZECZYTAJkolejowej nr 6 na odcinku Białystok – Sokółka – Kuźnica Białostocka (granica państwa)”, PLK zbudują na przedłużeniu ulic Warszawskiej i Marii Skłodowskiej Curie kładkę pieszo-rowerową, dzięki której powstanie dodatkowy
PRZECZYTAJlikwidację przejazdu w ciągu ul. Ręczajskiej i Jana Pawła II a w zamian budowę tunelu drogowego (przedłużenie ul. Orszagha do ul. Nadarzyńskiej DW 634). Projekt zakłada także budowę wiaduktu drogowego w Toporze
PRZECZYTAJpasażerów. Na stacji w Pruszkowie, oprócz prac torowych i okołotorowych, trwają roboty związane z przedłużeniem przejścia podziemnego do dzielnicy Żbików. Nowy korytarz będzie dostosowany do potrzeb osób n
PRZECZYTAJprowadzone są roboty ziemne. Dodatkowo zostanie zbudowany także wiadukt drogowy, który pozwoli na przedłużenie ul. Norwida. Stacja Ełk dla lepszych podróży Na stacji Ełk postępują prace przy budowie nowego
PRZECZYTAJktóre prowadzone są zgodnie z harmonogramem. Na Warszawie Okęciu stoi już konstrukcja nowej, przedłużonej kładki, która zapewni pasażerom wygodne i bezpieczne dojście na peron. Zamontowane tam windy ułatwią
PRZECZYTAJObecnie 22-metrowy tunel pod torami łączy dwa z trzech peronów. Plany PLK i miasta zakładają jego przedłużenie o dodatkowe 25 metrów aż do ulicy Towarowej i pełne dostosowanie do potrzeb osób o ograniczonej
PRZECZYTAJMazowieckim. Przejścia, które dotychczas pozwalały się dostać pasażerom tylko na peron zostaną przedłużone, a dzięki temu pozwolą mieszkańcom wygodnie i bezpiecznie przedostawać się na drugą stronę miejscowości
PRZECZYTAJPoza wiaduktem, w Kobyłce PLK planują także inwestycję w rejonie ul. Orszagha, która zostanie przedłużona i poprowadzona pod ul. Graniczną, linią kolejową Warszawa – Białystok i ul. Warszawską. Do ruchu
PRZECZYTAJ